A BMW 6-ost nem lehetne sikertelenséggel vádolni, de tény, hogy a Mercedes S Coupéval nem tudja felvenni a versenyt. Ez értelemszerűen fáj Münchennek, de hamarosan megoldódik a gond: már célegyenesben van az a kupé, amely révén a legfelső szinten is kínálhat kétajtós kupét a BMW.

A karosszéria vonalvezetése valamelyest emlékeztet az i8-asra, de a terepkupék őszinte, klasszikus sziluettje is felfedezhető benne – természetesen az emelt hasmagasság nélkül. A karosszéria tisztán kétajtós, a far enyhén lépcsős, ahogy azt kell. Az autó alapvető formáját már tavasszal szabadalmaztatták, és egy sor típusnevet is levédettek, közöttük az M850-et, ami azt jelenti, hogy egészen biztosan lesz extra sportos kiadása a luxuskupénak – de hogy M8 is épül-e, az egyáltalán nem biztos. Az is gyanús, hogy hibrid típusjelzés sem szerepel a szabadalmi bejegyzésben, persze ez még nem jelenti azt, hogy a nagy kupé ne kaphatná meg például a 740e hajtásláncát.

 

A 8-as tehát kitúrja a helyéről a 6-os kupét, amely így kénytelen lesz izomautóvá átalakulni, hogy felvehesse a versenyt többek között az AMG GT-vel.