Elárverezik a legutolsó Lancer Evót

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2016.09.15. 13.00

Magyar idő szerint ma délután hatkor ér véget az a jótékonysági célú árverés, amelyben a szerencsés licitáló megkaparinthatja magának a legeslegutolsó Mitsubishi Lancer Evót.

Elárverezik a legutolsó Lancer Evót

Mitsubishi Lancer Evolution – kevés modell ért el olyan ikonikus státuszt az autótörténelemben, mint a japán gyár alsó-középkategóriás sportmodellje. Az utcai versenyautó legendája a végéhez közeledik, a rajongók sírással küszködnek, de hogy valami jó is kijöjjön a fájdalmas búcsúból, a Mitsubishi észak-amerikai importőre elárverezi a modell rendelkezésükre bocsátott utolsó példányát.

Az eBay-en zajló aukció magyar idő szerint ma délután hat órakor ér véget, a végső vételár teljes összegét a Feeding America elnevezésű, éhezés ellen küzdő jótékonysági szervezetnek ajánlották fel.

A Mitsubishi Lancer Evo Final Edition 303 lóerős, kétliteres turbómotorral, ötfokozatú kézi sebességváltóval és egyedi hangolású futóművel búcsúzik a hívektől. A modell fékjeit a Brembo, lengéscsillapítóit a Bilstein, rugóit az Eibach szállította, Kívülről könnyű felismerni feketére festett alumínium tetőlemezéről, sötét krómozású felnijeiről, gyöngyházfehér festéséről. Az utastérben fekete tetőoszlopok és tetőkárpit, sorszámozott középkonzol, piros varrású kormány, váltógomb és sportülések emlékeztetnek a modell dicsőségére.

2015_Lancer_Evolution_FE_12

Az árverés jelen pillanatban az alapár több mint kétszeresénél, 70 ezer dollár fölött, azaz közel 20 millió forintnál jár. Az aktuális állást, illetve a végső árat itt ellenőrizheted.

Kommentek

Peugeot 3008 – az alakváltó

Hatalmasat változott a Peugeot 3008-as és állítólag mi akartuk így

Milyen lesz idén az F1? A Red Bull videón mutatja meg

Egy igazi F1-rajongónak ugyan nem lesz újdonság, de megnézésre azért érdemes a Red Bull animációs videója, amelybe az autók idei változásait tekinthetjük át.

F1: “Első nap az iskolában” – videó

Videós összeállítás Valtteri Bottas első napjáról a Mercedes központjában

F1: Magnussent nem érdekli a renault-s beszólás

A Renault-tól a Haashoz igazolt Kevin Magnussen nem vette magára, hogy az előző csapata főnöke megkérdőjelezte a munkamorálját.

Ezért nincs itthon normálisan eltakarítva a hó

Egy olvasói videó kapcsán megkérdeztük a Magyar Közút Nonprofit Zrt.-t, hogy ugyan miért nincs normálisan letakarítva a hó az utakról. Megkaptuk a választ.

Több téren is tökéletesebb az idei Lexus IS

Az idei évre frissülő Lexus IS átgondoltabb külsővel, javított kezelőfelülettel, átfésült futóművel érkezik, és most is, mint mindig, a német konkurencia babérjaira tör.

F1: Ezért mellőzte Wehrleint a Mercedes

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff azért nem Pascal Wehrleint ültette Nico Rosberg helyére, mert nem akarta tönkretenni a fiatal pilóta karrierjét.

“Feltámad a Trabant, 1,4 millióba fog kerülni!”

Muszáj írni egy olyan álhírről, ami futótűzként terjed a közösségi hálókon, és egyre több oldal hiteles állításként veszi át, pedig csak nyomokban igaz.

F1: Maldonado várta a mercis lepattanót

A korábbi Williams- és Lotus-pilóta balesetkirály, Pastor Maldonado abban reménykedett, hogy Nico Rosberg visszavonulása visszatérési lehetőséget nyit számára a Forma-1-ben.

F1: 2017-ben is a tavalyi autóval indulna a sereghajtó

Az összeomlás szélén táncoló Manor-csapat kérvényezte a Nemzetközi Automobil Szövetségnél, hogy a tavalyi modellel vághasson neki a 2017-es idénynek.

Száznál is több autóbuszt vásárolt tavaly a BKV

Megkérdeztük a BKV-t, hogy tavaly hány darab autóbuszt sikerült vásárolniuk. A számolgatás végén mi is meglepődtünk.

Anyósgyilkos járművek

Erre a hétre valahogy csupa olyan visszahívás jutott Európában, amelyek az első utasülésnél – közkeletű nevén az anyósülésnél – észlelt, életveszélyes hibákat hivatottak orvosolni.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.