Az év ízléstelenségi pályázatának nyertese

Scaldarsi Emperor I

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2016.08.23. 11.01

Végy egy eleve túlzásoktól terhes autót, farigcsáld addig, amíg már az apja sem ismer rá, majd öntsd nyakon folyékony nemesfémekkel és egyéb drága komponensekkel. Édesítőszerrel tálald.

A Maybach tanult a hibájából: az embereknek nem kell olyan autó, amely többnek mutatja magát annál, ami. Az eredeti Maybach Mercedes-technológiát öltöztetett fellengzős gúnyába, megbukott. A jelenlegi széria pontosan annak láttatja magát, ami: egy nagyon igényesen megcsinált, extra felszereltségű Mercedes.

Mindig lesznek persze olyanok, akik nem hisznek a WYSYWYG (what you see is what you get, kb. azt kapod, amit látsz) elvében: ilyen a Scaldarsi Emperor I-t megalkotó stáb is. Fogtak egy Maybach S600-ast (az új szériából, ami gyakorlatilag egy S-Merci), átplasztikázták az orrát, módosították az oldalát és a farát, majd az egészet bepermetezték 24 karátos rózsaarannyal.

Az övvonalnál szándékosnak tűnik a kígyóbőr hatású fényezés

Az utastérben bőr és fa borít minden négyzetcentimétert, a választék zavarba ejtő: 24 állatfajta (tényleg?) bőre ugyanennyi árnyalatban, 78 különböző fafajta szerepel a listán, csak győzzük beikszelni azokat, amelyek a legkevésbé ütik egymást – a sajtófotók tanúsága szerint könnyű mellényúlni.

A tartozékok listája a cári Oroszországot idézi, kézzel gravírozott pezsgőspoharaktól egyedi táskákon át a kifejezetten az autóhoz gyártott Rolex karóráig semmi, de semmi nem állhat a pénzköltés útjába. Még a kulcsot is egyéni elképzeléseink szerint díszíthetjük, ennél ízléstelenebb már úgy sem lesz.

Vajon milyen állatot nyúztak meg a beltér elkészítéséhez, és hányat?

Vajon milyen állatot nyúztak meg a beltér elkészítéséhez, és hányat?

A Scaldarsi nem minden részlete felháborító azonban: a hajtásláncot például a Brabus Rocket 900-as projektjéből veszik át.

És hogy mennyibe kerül mindez? A tíz megvásárolható példány mindegyikéért másfél millió dollárnak megfelelő összeget kér a gyártó. Ha lemaradnál, de tetszik a koncepció (valóban?), sebaj: ahol van Emperor I, ott lesz (állítólag már van is) Emperor II, III, IV és a többi…

A sátán felnije

A sátán felnije

Kommentek

Így indul egy Ikarus kemény 20 év állás után

Egy villanásnyi jelenet a polgári csirketelep életéből, ahol régi magyar csodák születnek újjá.

F1: Rosberg elmondta a véleményét Ecclestone-ról

Hosszú évtizedek után Bernie Ecclestone-t eltávolították az F1 éléről, Nico Rosberg így reagált rá.

F1: Pokolian nehéz lesz előzni az új autókkal

A Force India pilótája, Esteban Ocon is azt mondja, hogy a 2017-es autók nagyon jól fognak kinézni, de az előzésekkel gond lehet.

F1: Valentino Rossi nem bánja, hogy nem váltott

A MotoGP-legenda Valentino Rossi nem bánkódik amiatt, hogy egy évtizeddel ezelőtt nemet mondott a Forma-1-re.

Ezért jobb a busz, mint az autó

Hétfő óta több nagyvárosban, köztük Budapesten is szmogriadó van érvényben. Ezzel kapcsolatban megint felerősödtek a busz kontra autó viták.

Azért ezen a szmogriadón még volna mit finomítani

Eltelt az első idei szmogriadós nap. Nem csalódtunk benne, ugyanolyan átgondolatlan, zűrzavaros és a legkevésbé sem felhasználóbarát, mint úgy általában a teljes hazai közlekedésszabályozás.

Brawn: Egyszerűsíteni fogjuk a Forma-1-et

A Forma-1 sportügyeinek irányítójává frissen kinevezett Ross Brawn szerint a megújulás kulcsa az egyszerűség lesz.

F1: 1000 lóerőig jut a Honda?

A Honda 2017-re teljesen újratervezte Forma-1-es erőforrását, de az idei elvárások tekintetében nagyon óvatosak.

Tavaly megállt a Forma-1 hanyatlása

2016-ban hétéves trend szakadt meg, a Forma-1 televíziós nézettsége a tavalyi évben nem csökkent tovább.

Crossoverként tér vissza a Mitsubishi sportkupéja

Állítólag Mitsubishi Eclipse néven kerül piacra a japán márka új városi crossovere. Merész lesz, és talán hibrid is.

Forma-1-es fejes lett Ross Brawn

A Forma-1 új tulajdonosa, a Liberty Media Ross Brawnt tette meg az F1 sportért felelős ügyvezető igazgatójának.

Félretájékoztatták az autósokat, nincs 150 ezres bírság

Hétfő reggel óta él Budapesten a szmogriadó riasztási fokozata, ami rengeteg autóst érint. A hivatalos híradásokban megjelent 150 000 forintos maximális bírság elrettentő, ezért utánajártunk a büntetési tételeknek.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.