Túrakupé feketén, fehéren

McLaren 570GT by MSO Concept

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2016.08.17. 17.00

A világ egyik legfontosabb luxusautós örömünnepén mutatja be legfrissebb alkotását a McLaren. A fekete és fehér színekben játszó 570GT by MSO Concept a gyár elképzelése a tökéletes túraautóról.

A felső kategóriás autógyártók mára rájöttek, hogy a kiváló termék nem elég: az ügyfelek valami egyedire vágynak. Ezért hozzák létre egymás után úri szabóságaikat, ahol bármilyen kívánságot képesek és hajlandóak megvalósítani a sokat látott mesterek.

Miután a 675LT-t átépítette, az MSO részleg most a márka első túraautóját, az értékelhető csomagtérrel rendelkező, kényelmes(ebb) 570GT-t vette kezelésbe.

Az autó először is kapott egy vadonatúj kipufogót: a titán rendszer 30 százalékkal könnyebb a széria acélnál, hangzása pedig teltebb, karakteresebb.

A fényezés sem hétköznapi, a gyöngyházfehér színnel fekete zongoralakk elemek alkotnak kontrasztot a keréktárcsáknál, a lökhárítóknál, az oldalsó köténynél, az ajtóknál, valamint a beltérben.

McLaren 570GT by MSO Concept

A McLaren 570GT by MSO Concept kipufogórendszerének titánötvözet hőpajzsa a csövek melegedésével és hűlésével elszíneződik, de nem ez az autó egyetlen tónusváltó eleme: a kocsi üvegtetejét egy extra elektrokróm réteggel egészítették ki, amelynek fényáteresztő képessége öt lépcsőben állítható a víztisztától a feketéig. Aligha véletlen, hogy ezt az extrát éppen a kaliforniai Pebble Beachen évente megrendezett luxusautó-találkozón debütáló modell kapta meg először.

A 675LT átépítésénél a karbon játszotta a főszerepet, és a szénszálas anyag itt is megjelenik: a küszöböket fényes karbonburkolat díszíti, az utastérben több ponton visszaköszön a könnyű, merev anyag.

McLaren 570GT by MSO Concept

Amúgy is kellemes a McLaren vezetői környezete: az üléseket barna nyeregbőr borítja, a zene 12 hangszórós Bowers and Wilkins rendszerből árad.

A hajtáslánc és a futómű teljes egészében megegyezik az 570GT alaptípuséval: elöl 15, hátul 10 százalékkal lágyabb rugók, állítható lengéscsillapítók, és persze egy 570 lóerős, 600 Nm nyomatékú 3.8 V8 turbómotor szórakoztatja a kéttagú közönséget. Az 1350 kilós autó 3,4 mp alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége 328 km/óra.

McLaren 570GT by MSO Concept

Kommentek

Milyen lesz idén az F1? A Red Bull videón mutatja meg

Egy igazi F1-rajongónak ugyan nem lesz újdonság, de megnézésre azért érdemes a Red Bull animációs videója, amelybe az autók idei változásait tekinthetjük át.

F1: “Első nap az iskolában” – videó

Videós összeállítás Valtteri Bottas első napjáról a Mercedes központjában

F1: Magnussent nem érdekli a renault-s beszólás

A Renault-tól a Haashoz igazolt Kevin Magnussen nem vette magára, hogy az előző csapata főnöke megkérdőjelezte a munkamorálját.

Ezért nincs itthon normálisan eltakarítva a hó

Egy olvasói videó kapcsán megkérdeztük a Magyar Közút Nonprofit Zrt.-t, hogy ugyan miért nincs normálisan letakarítva a hó az utakról. Megkaptuk a választ.

Több téren is tökéletesebb az idei Lexus IS

Az idei évre frissülő Lexus IS átgondoltabb külsővel, javított kezelőfelülettel, átfésült futóművel érkezik, és most is, mint mindig, a német konkurencia babérjaira tör.

F1: Ezért mellőzte Wehrleint a Mercedes

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff azért nem Pascal Wehrleint ültette Nico Rosberg helyére, mert nem akarta tönkretenni a fiatal pilóta karrierjét.

“Feltámad a Trabant, 1,4 millióba fog kerülni!”

Muszáj írni egy olyan álhírről, ami futótűzként terjed a közösségi hálókon, és egyre több oldal hiteles állításként veszi át, pedig csak nyomokban igaz.

F1: Maldonado várta a mercis lepattanót

A korábbi Williams- és Lotus-pilóta balesetkirály, Pastor Maldonado abban reménykedett, hogy Nico Rosberg visszavonulása visszatérési lehetőséget nyit számára a Forma-1-ben.

F1: 2017-ben is a tavalyi autóval indulna a sereghajtó

Az összeomlás szélén táncoló Manor-csapat kérvényezte a Nemzetközi Automobil Szövetségnél, hogy a tavalyi modellel vághasson neki a 2017-es idénynek.

Száznál is több autóbuszt vásárolt tavaly a BKV

Megkérdeztük a BKV-t, hogy tavaly hány darab autóbuszt sikerült vásárolniuk. A számolgatás végén mi is meglepődtünk.

F1: Bottas magával vitte a Williams-szponzort

A Williams nem csak versenyzőjét veszti el, Valtteri Bottasszal együtt régi-régi szponzora is a Mercedeshez távozik.

Keményít a rendőrség: minden sofőrnek szondát kell fújni

Mostantól nincs kivétel, minden sofőrnek meg kell fújnia az alkoholszondát. A rendőrség a finn módszerrel szeretné kiszűrni az ittas vezetőket. Nógrádban vezetik be először.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.