A felső kategóriás autógyártók mára rájöttek, hogy a kiváló termék nem elég: az ügyfelek valami egyedire vágynak. Ezért hozzák létre egymás után úri szabóságaikat, ahol bármilyen kívánságot képesek és hajlandóak megvalósítani a sokat látott mesterek.

Miután a 675LT-t átépítette, az MSO részleg most a márka első túraautóját, az értékelhető csomagtérrel rendelkező, kényelmes(ebb) 570GT-t vette kezelésbe.

Az autó először is kapott egy vadonatúj kipufogót: a titán rendszer 30 százalékkal könnyebb a széria acélnál, hangzása pedig teltebb, karakteresebb.

A fényezés sem hétköznapi, a gyöngyházfehér színnel fekete zongoralakk elemek alkotnak kontrasztot a keréktárcsáknál, a lökhárítóknál, az oldalsó köténynél, az ajtóknál, valamint a beltérben.

McLaren 570GT by MSO Concept

A McLaren 570GT by MSO Concept kipufogórendszerének titánötvözet hőpajzsa a csövek melegedésével és hűlésével elszíneződik, de nem ez az autó egyetlen tónusváltó eleme: a kocsi üvegtetejét egy extra elektrokróm réteggel egészítették ki, amelynek fényáteresztő képessége öt lépcsőben állítható a víztisztától a feketéig. Aligha véletlen, hogy ezt az extrát éppen a kaliforniai Pebble Beachen évente megrendezett luxusautó-találkozón debütáló modell kapta meg először.

A 675LT átépítésénél a karbon játszotta a főszerepet, és a szénszálas anyag itt is megjelenik: a küszöböket fényes karbonburkolat díszíti, az utastérben több ponton visszaköszön a könnyű, merev anyag.

McLaren 570GT by MSO Concept

Amúgy is kellemes a McLaren vezetői környezete: az üléseket barna nyeregbőr borítja, a zene 12 hangszórós Bowers and Wilkins rendszerből árad.

A hajtáslánc és a futómű teljes egészében megegyezik az 570GT alaptípuséval: elöl 15, hátul 10 százalékkal lágyabb rugók, állítható lengéscsillapítók, és persze egy 570 lóerős, 600 Nm nyomatékú 3.8 V8 turbómotor szórakoztatja a kéttagú közönséget. Az 1350 kilós autó 3,4 mp alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége 328 km/óra.

McLaren 570GT by MSO Concept