40 százalékkal több, maradhat?

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2016.08.02. 17.00

Kompresszort építenek a Huracán V10-es motorjára. Az eredmény: plusz 250 lóerő.

Hiába 610 lóerős, a Lamborghini portfóliójában a Huracán számít belépő modellnek, így presztízs dolgában bizony elmarad a 700 lóerős Aventador (pláne a 750 lovas Aventador Superveloce) mögött. Ha csak ez a baj, azon könnyen segít a Novitec Torado: legfrissebb tuningmunkájuk a Huracán farában dolgozó tízhengerest vadítja meg.

A gyárilag 610 lóerős erőforrásból kompresszor és egyedi (acélból vagy inconelből készült) kipufogórendszer segítségével rángat elő további 250 lóerőt a műhely – az irtózatos készlet még nem kapható, de hamarosan utcára kerül, és akkor már csak az a kérdés, hogy a gyári 560 helyett 960 Nm nyomaték milyen gyorsan pusztítja el a 325/25 ZR 21 méretű hátsó Pirelli P-Zerókat (elöl 245/30 ZR 20 abroncsokat találunk.)

Szintén folyamatban van az állítható hasmagasságú felfüggesztés elkészítése, de addig is megvásárolható a Novitec 35 mm-es ültetőkészlete.

NOVITEC TORADO Huracan Spyder

Az aerodinamikai kiegészítők terén sem fukarkodott a fejlesztéssel a cég: új az első lökhárító, az első légterelők, a csomagtérfedél aerodinamikailag optimalizált kialakítása, és a tükörborítást is módosították. Egyediek a felnik, a motor pedig szénszálas burkolat alá rejthető.

Kommentek

Így indul egy Ikarus kemény 20 év állás után

Egy villanásnyi jelenet a polgári csirketelep életéből, ahol régi magyar csodák születnek újjá.

F1: Rosberg elmondta a véleményét Ecclestone-ról

Hosszú évtizedek után Bernie Ecclestone-t eltávolították az F1 éléről, Nico Rosberg így reagált rá.

F1: Pokolian nehéz lesz előzni az új autókkal

A Force India pilótája, Esteban Ocon is azt mondja, hogy a 2017-es autók nagyon jól fognak kinézni, de az előzésekkel gond lehet.

F1: Valentino Rossi nem bánja, hogy nem váltott

A MotoGP-legenda Valentino Rossi nem bánkódik amiatt, hogy egy évtizeddel ezelőtt nemet mondott a Forma-1-re.

Ezért jobb a busz, mint az autó

Hétfő óta több nagyvárosban, köztük Budapesten is szmogriadó van érvényben. Ezzel kapcsolatban megint felerősödtek a busz kontra autó viták.

Azért ezen a szmogriadón még volna mit finomítani

Eltelt az első idei szmogriadós nap. Nem csalódtunk benne, ugyanolyan átgondolatlan, zűrzavaros és a legkevésbé sem felhasználóbarát, mint úgy általában a teljes hazai közlekedésszabályozás.

Brawn: Egyszerűsíteni fogjuk a Forma-1-et

A Forma-1 sportügyeinek irányítójává frissen kinevezett Ross Brawn szerint a megújulás kulcsa az egyszerűség lesz.

F1: 1000 lóerőig jut a Honda?

A Honda 2017-re teljesen újratervezte Forma-1-es erőforrását, de az idei elvárások tekintetében nagyon óvatosak.

Tavaly megállt a Forma-1 hanyatlása

2016-ban hétéves trend szakadt meg, a Forma-1 televíziós nézettsége a tavalyi évben nem csökkent tovább.

Crossoverként tér vissza a Mitsubishi sportkupéja

Állítólag Mitsubishi Eclipse néven kerül piacra a japán márka új városi crossovere. Merész lesz, és talán hibrid is.

Forma-1-es fejes lett Ross Brawn

A Forma-1 új tulajdonosa, a Liberty Media Ross Brawnt tette meg az F1 sportért felelős ügyvezető igazgatójának.

Félretájékoztatták az autósokat, nincs 150 ezres bírság

Hétfő reggel óta él Budapesten a szmogriadó riasztási fokozata, ami rengeteg autóst érint. A hivatalos híradásokban megjelent 150 000 forintos maximális bírság elrettentő, ezért utánajártunk a büntetési tételeknek.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.