Újabb márka tért vissza a halálból

Bristol Bullet

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2016.07.28. 17.40

Az egykor nagynevű Bristol Cars egy erősen múltidéző megjelenésű sportautóval próbál visszatérni a köztudatba.

Idén hetven éves a Bristol Cars, de az elmúlt öt évet csődbiztos felügyelete alatt töltötte a márkát, és legfrissebb modellje is elmúlt már 12 éves.

Most azonban vadonatúj konstrukcióval rukkolt elő a nemes gyártó, még ha nem is úgy tűnik: a roadster kiköpött mása az 1950-es években gyártott 405 Drophead Coupe típusnak.

Bristol 405 Drophead Coupe 1954-58

Persze 2016-ban ez nem jelent többet esztétikai állásfoglalásnál: a Bullet ragasztott alumínium vázra feszített szénszálas kompozit panelekból készül, szigorúan kézi munkával. Egy autó gyártása két hétig tart, és egész Nagy-Britanniában egyetlen helyen lehet majd megvásárolni – azon kívül pedig sehol, ami elsőre rosszul hangzik, de mivel mindössze 70 darabot készítenek az autóból, nem vállalnak nagy kockázatot az exportpiacok hanyagolásával.

Az autó orrában egy 4,8 literes V8-as BMW szívómotor dohog, a váltó lehet kézi vagy automata, az autó 3,8 másodperc alatt ugrik százra, a végsebességet sajnos 250-ben limitálták.

Bristol Bullet

A Bullet mindössze 4,2 méteres, akkora, mint egy Porsche Boxster, ám azzal ellentétben egyáltalán nincs felkészülve az esőre: sem vászon, sem keményteteje nincsen.

A beltér archaikus, ám a szolgáltatások modernek: wifi, Bluetooth és digitális rádió szórakoztatja a tisztelt vásárlót, akinek negyedmillió fontot, azaz durván 100 millió forintot kell letennie az asztalra.

Bristol Bullet

Kommentek

Peugeot 3008 – az alakváltó

Hatalmasat változott a Peugeot 3008-as és állítólag mi akartuk így

Milyen lesz idén az F1? A Red Bull videón mutatja meg

Egy igazi F1-rajongónak ugyan nem lesz újdonság, de megnézésre azért érdemes a Red Bull animációs videója, amelybe az autók idei változásait tekinthetjük át.

F1: “Első nap az iskolában” – videó

Videós összeállítás Valtteri Bottas első napjáról a Mercedes központjában

F1: Magnussent nem érdekli a renault-s beszólás

A Renault-tól a Haashoz igazolt Kevin Magnussen nem vette magára, hogy az előző csapata főnöke megkérdőjelezte a munkamorálját.

Ezért nincs itthon normálisan eltakarítva a hó

Egy olvasói videó kapcsán megkérdeztük a Magyar Közút Nonprofit Zrt.-t, hogy ugyan miért nincs normálisan letakarítva a hó az utakról. Megkaptuk a választ.

Több téren is tökéletesebb az idei Lexus IS

Az idei évre frissülő Lexus IS átgondoltabb külsővel, javított kezelőfelülettel, átfésült futóművel érkezik, és most is, mint mindig, a német konkurencia babérjaira tör.

Nyolcmillióért szerelt fel tűzoltókat a Mercedes

Nyolc millió forint értékű adománnyal támogatja a Mercedes-gyár a megyei tűzoltószövetséget.

Részegen vezette a Ferrarit, borítékolható volt az eredmény

Egy texasi fiatalember talán azt hihette, csak pickupjának tolja csutkarészegen, de sajnos egy Ferrariban ült.

Nem készül több a világ leggyorsabb autójából

A Hennessey lezárt egy korszakot, elkészítették az utolsó Venom GT-t. Jöhet az újabb projekt.

F1: Ezért mellőzte Wehrleint a Mercedes

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff azért nem Pascal Wehrleint ültette Nico Rosberg helyére, mert nem akarta tönkretenni a fiatal pilóta karrierjét.

“Feltámad a Trabant, 1,4 millióba fog kerülni!”

Muszáj írni egy olyan álhírről, ami futótűzként terjed a közösségi hálókon, és egyre több oldal hiteles állításként veszi át, pedig csak nyomokban igaz.

F1: Maldonado várta a mercis lepattanót

A korábbi Williams- és Lotus-pilóta balesetkirály, Pastor Maldonado abban reménykedett, hogy Nico Rosberg visszavonulása visszatérési lehetőséget nyit számára a Forma-1-ben.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.