Egyszerűség, modularitás, karakter: ezek az értékek határozták meg annak a projektnek az alakulását, amely egy formatervező hallgató és a Dodge dizájnstúdiójának együttműködéséből született meg.

A tervező, Thomas Belhacene olyan autót akart alkotni, amely megfizethető, könnyű, jól manőverezhető, kiváló menetdinamikát kínál, ugyanakkor univerzális műszaki alapjainak köszönhetően a későbbiekben folyamatosan fejleszthető, kiegészíthető, bővíthető.

Az Osis három részből áll: a platform egy padlóba rejtett akkumulátorcsomagból, elöl elhelyezett villanymotorból (mindkettő kazettásan kiemelhető, cserélhető), valamint hangolható felfüggesztési elemekből áll. Erre kerül rá az utasokat körülvevő biztonsági cella; tető, szélvédő és egyéb kényelmi elemek nincsenek, bár vélhetően külön beszerezhetők lennének. (Nyitóképünkön felül csupaszon, alul borítólemezeivel látható az Osis.)

Erre a kettős magra illesztheti rá az ügyfél a neki tetsző köpenyt – a tervező által megrajzolt idomok erősen emlékeztetnek az egykori Plymouth Prowlerre, de a projektnek pont az a lényege, hogy tetszés szerinti formavilág valósítható meg.

Felöltöztetve is aszketikus az Osis megjelenése. Lámpából szinte bármilyen formájú elképzelhető.

Felöltöztetve is aszketikus az Osis megjelenése. Lámpából szinte bármilyen formájú elképzelhető.

Az Osisból, ahogy az lenni szokott, soha nem lesz semmi, ám a benne megfogalmazott elvek megújulást hozhatnának az autógyártás rutinjába.