Átkereszteli típusait a Hyundai, véget ér az i-korszak

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2016.07.19. 13.00

Hosszú távon visszatér az egyéni modellnevekhez a Hyundai, mert a felmérések szerint azokkal fontos piacokon tudnának jobban teljesíteni.

Átkereszteli típusait a Hyundai, véget ér az i-korszak

Eldobja az i betűvel kezdődő típusneveket (i10, i20, stb.) a Hyundai, és helyettük egyedi fantázianevekkel forgalmazza járműveit, szellőztette meg a márka ausztráliai leányvállalatának ügyvezető igazgatója. A folyamat első fecskéjének tekinthetjük a Tucsont, amely egyetlen generációnyi ix35-ség után visszatért a korábban használt elnevezéshez.

A döntés hátterében állítólag az áll, hogy az i30, ix20 stb. nevek nem bizonyultak sikeresnek egy sor fontos piacon: az USA-ban, Dél-Koreában és Európában. Ehhez képest a Hyundai épp most tette közzé féléves értékesítési statisztikáit, amelyben arról számolnak be, hogy a piaci növekedést meghaladó mértékben gyarapodnak eladásaik, és következő célként már azt tűzték ki maguk elé, hogy a Hyundai legyen a legnagyobb ázsiai márka Európában, azaz megelőzze a japánokat.

Ha valóban visszatérnek is a hagyományos nevekhez, erre aligha kerül sor a közeljövőben, hiszen idén ősszel debütál a vadonatúj i30 – másfelől viszont pont ez volna a legjobb alkalom arra, hogy villámgyorsan megtörjék a láncot. Szinten fontos kérdés, hogy visszatérnek-e az egyes méretosztályokban korábban alkalmazott elnevezésekhez, vagy vadonatúj neveket kreálnak.

A névváltás egyébként nem lesz kötelező: azokon a piacokon, ahol szeretik a vevők az i-modelleket, megmarad a régi kódnév.

Kommentek

F1: Ezért mellőzte Wehrleint a Mercedes

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff azért nem Pascal Wehrleint ültette Nico Rosberg helyére, mert nem akarta tönkretenni a fiatal pilóta karrierjét.

“Feltámad a Trabant, 1,4 millióba fog kerülni!”

Muszáj írni egy olyan álhírről, ami futótűzként terjed a közösségi hálókon, és egyre több oldal hiteles állításként veszi át, pedig csak nyomokban igaz.

F1: Maldonado várta a mercis lepattanót

A korábbi Williams- és Lotus-pilóta balesetkirály, Pastor Maldonado abban reménykedett, hogy Nico Rosberg visszavonulása visszatérési lehetőséget nyit számára a Forma-1-ben.

F1: 2017-ben is a tavalyi autóval indulna a sereghajtó

Az összeomlás szélén táncoló Manor-csapat kérvényezte a Nemzetközi Automobil Szövetségnél, hogy a tavalyi modellel vághasson neki a 2017-es idénynek.

Száznál is több autóbuszt vásárolt tavaly a BKV

Megkérdeztük a BKV-t, hogy tavaly hány darab autóbuszt sikerült vásárolniuk. A számolgatás végén mi is meglepődtünk.

F1: Bottas magával vitte a Williams-szponzort

A Williams nem csak versenyzőjét veszti el, Valtteri Bottasszal együtt régi-régi szponzora is a Mercedeshez távozik.

KRESZ-táblák, amikre figyelned kell télen

Van néhány speciális KRESZ-tábla, amelyeket zimankó és havazás idején erősen ajánlott figyelni. De tudjuk-e, hogy pontosan mit is jelentenek ezek a táblák?

F1: Állami elismerést kapott Kimi Räikkönen

A Ferrari világbajnok pilótája Finnország első sportnagykövete lett.

Opel, ami jobban kéne, mint egy BMW

Olyan Opelt vezettünk, amely annyira a vágy tárgya volt egykoron, hogy még egy dalba is befoglalták a nevét.

A csapatok nem kérnek F1-es tulajdonrészt

Úgy tűnik, a nem sikerült pénzt kihúzni a csapatok zsebéből, a Forma-1 új tulajdonosa, a Liberty Media nem tudta bevonni őket a tulajdonosi körbe.

Családi mindenest, de milyet?

Használtautó-vásárlásban segít szakértőnk, aki egy levélváltással is irányt mutathat az igényeinknek megfelelő kivitel megtalálásához.

Ez a kézműves módszer új fejezetet nyit a hengerfej felújításban

Precíz megoldás helyett ösztönből tolja emberünk. Az eredmény kétséges, de legalább az eljárás látványos.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.