Alig néhány nappal azután, hogy felrebbentek a pletykák egy esetleges McLaren túrakocsiról, a Lamborghini háza tájáról is hasonló híreket kaptunk.

Német lapok úgy tudják, két üléssoros, hibrid hajtású modellel bővítené kínálatát a Lamborghini. Konkrétumok még nincsenek, de az sem kizárt, hogy orrmotoros lenne a modell – ez esetben az új Porsche Panamera padlólemezét kapná meg.

Lamborghini Espada 400 GTE

Ha igaznak bizonyulnak a híresztelések, olyan legendás modellek koncepciója térne vissza ezzel, mint a Lamborghini Jarama (1970-76) vagy az Espada (1968-1978) – mindkettő 2+2 üléses, orrmotoros típus volt.

A gond csak az, hogy ezeket a modellneveket csak a márka legelvakultabb hívei ismerik, így felesleges volna feltámasztani őket. Nem úgy a Miurát, amely nem csak hogy híres, de most ünnepli ötvenedik születésnapját, így még apropója is volna a visszatérésének. Az is igaz ugyanakkor, hogy a Lamborghini még soha nem építkezett a múltjából, és egyetlen nagy nevet sem hozott vissza (a Miura 10 éve tanulmányautóként kísértett, ő látható nyitóképünkön.)

Csomagtartó, hátsó üléssor, motor elöl - így nézett ki az Espada a hetvenes évek elején.

Csomagtartó, hátsó üléssor, motor elöl – így nézett ki az Espada a hetvenes évek elején.

A legnagyobb kérdés mégis csak az, hogy hogyan fogadnának a potenciális vásárlók egy orrmotoros Lamborghinit, illetve hogy van-e valós piaci rés az Aventador és a Huracán között.