Új alvázas szabadidőjármű a Nissantól

Két év múlva érkezhet a Navara alapú SUV

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2016.07.08. 09.00

Két év múlva érkezhet a Navara alapú SUV, az X-Trail nagyobb, fokozott terepalkalmasságú testvérének szánja a Nissan új fejlesztésű szabadidőjárművét. Név még nincs, elképzelés már van.

Új alvázas szabadidőjármű a Nissantól

A kifutó X-Terra utódjaként, vagy a Navara család új, komfortorientált tagjaként egyaránt elképzelhető annak a Nissannak a bevezetése, amelynek első közúti prototípusát idén tavasszal kapták lencsevégre Ausztráliában.

A végleges típus bevezetéséig legalább másfél év van még hátra, ezért egy orosz grafikus, Andrej Kiricsenko elképzelte, hogyan nézhet majd ki a Navara NP300 pickup műszaki alapjait felhasználó, létravázas terepjáró.

Mivel a nagyméretű, fokozott terepalkalmasságú, de határozottan kényeztető felszereltségű szabadidőjárművek piaca Európában meglehetősen szűk, az új modell óvilági forgalmazása legalábbis kétesélyes.

Ami a lehetséges motorokat illeti, a Navara 2,5 literes, 190 lóerős dízelje pont megfelelne a legtöbb piacon, hatos kézi vagy hétfokozatú automata váltóval.

A másik motorhoz Észak-Amerika szolgálhatna forrásként: ott pont most újította meg a Nissan a piac-specifikus Pathfindert (ld. fent.); a fent láthatóhoz hasonló fizimiskájú, hátul az előző generációs Qashqai kissé esetlen vonalait magára öltő autóban egy 3,5 literes V6-os közvetlen befecsekendezéses benzinmotor dolgozik, 284 lóerővel és 351 Nm nyomatékkal.

Kommentek

Tarlós véget vet az autósok rommá bírságolásának

Tarlós István szerint változtatni kell a közterület-felügyeletek szellemiségén az autósok bírságolását illetően, a főpolgármester módosítást is kezdeményez az ügyben.

Kátyúba hajtott a Ferrarival, az önkormányzat fizetni fog

Jótékony célra ajánlotta fel az önkormányzattól kapott kártérítést a kátyúban megsérült Ferrari után tulajdonosa.

Fokozatosan szorulnak ki az autók Londonból

London polgármestere hatékony lépéseket tesz a levegő minőségének javítása érdekében. Most az iskolák környékéről tiltotta ki az autókat.

Marchionne már nem hisz a Fiatban

A Fiat erős és sikeres volt, ám most a jelenlegi erősségeinkre kell koncentrálnunk, ez pedig a Jeep – kommentálta az olasz anyamárka indiai piaci esélyeit a Fiat Chrysler elnöke.

Munkagéppel mennek a tüntetők ellen a rendőrök

A szomszédos Szlovákiában fejlesztik a jövő rendőrségi oszlatójárművét. A Božena Riot az építőipari és mezőgazdasági munkagépek ketrecharcos unokatestvére.

Ez minden idők legmagabiztosabb parkolóból történő kiállása

Hogy tudott innen így kiállni? Oda egy hajszál nem fért volna! Hozzáért, vagy nem ért hozzá? Megannyi kínzó kérdés!

F1: 2017-re kicsinálták az előzéseket

A versenyzők elmondása alapján beigazolódtak az előzetes félelmek, a 2017-es Forma-1-es autókkal igen nehéz, ha nem lehetetlen előzni. Idén körmenetek jöhetnek.

Egy apró csavar élete az F1-ben

Egy aprócska alkatrész, ami hatalmas utat tesz meg, mire behelyezik egy Forma-1-es autóba. Most végignézheted a folyamatot.

Idén is lazajlott a hazai legnagyobb autós és tuningszeánsz

Idén is megrendezték a legnagyobb, legszínesebb benzingőzös hazai bulit, az AMTS-t, és mi idén is kimentünk egy fényképezőgéppel, hogy lőjünk pár fotót.

Hogyan hajtogassunk Suzuki Ignist?

Az origami az egyik legrégebbi japán szabadidős tevékenység, ami ma is töretlenül népszerű, az új Suzuki Ignis pedig kellően dekoratív ahhoz, hogy ihletet adjon egy elszánt hajtogatónak.

Na ilyen fotókat sem láttunk még magyar használtautó-hirdetésnél

Sok cifra hirdetéssel találkoztunk már, de ilyet még soha nem láttunk.

Hatalmas és okos SUV a Škodától

A Škoda bolygóközi méretű teret, a korszak színvonalán álló vezetési segédeket és jó minőséget csomagolt vonzó, biztonságérzetet sugalló terepjárós formába Kodiaq név alatt.

Eladhatatlan rémség a Bentley gúnyába csomagolt Mustang

Időnként megpróbálkoznak az átöltöztetett Ford Mustang eladásával, de évek óta senki nem vevő a replikára.

Jean Todt: Túl nagyok a különbségek

Az autók gyorsabbak, szebbek és nehezebben vezethetőek, de Todt szerint még mindig túl nagyok a különbségek a mezőnyben.

F1: Ezért kellett halasztani a melbourne-i rajtot

A Forma-1 állandó versenyigazgatója, Charlie Whiting elmagyarázta, miért nem engedték el a mezőnyt elsőre az Ausztrál Nagydíjon.

F1: Így készült az Ausztrál Nagydíj graffitije

Time lapse videó mutatja meg, hogy hogyan készült az Ausztrál Nagydíj graffitije.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.