Alapjaiban nem változott meg a Renault Clio sportos modellcsaládja: maradt a 200, illetve 220 lóerős motor, a duplakuplungos sebességváltó, a háromféle futómű (normál, Cup és Trophy). Utóbbi az azonos nevű modellváltozat sajátja, elöl 20, hátul 10 mm-es ültetéssel. Mint eddig, most is csak ez kaphatja meg a 220 lóerős motort, ahogyan a közelmúltban bemutatott Clio R.S. 16 tanulmányautóról átemelt Akrapovič kipufogó is csak ehhez a legsportosabb, 6,6 másodperces 100-as gyorsulást produkáló verzióhoz rendelhető.

A Clio R.S. kivitelétől függetlenül kínál rajtautomatikát, szabályozható lengéscsillapítót, üzemmód-választót.

Nem lényeges, de látványos újdonság az R.S. Vision, a kockás zászlót mintázó LED-es világítóegység, amellyel ugyancsak az R.S. 16 tanulmányon találkozhattunk először, és amely nem egyszerű nappali világítás, hanem ködfény-funkciókat is betölt, valamint besegít a tompított és távolsági világításba.

Renault Clio R.S.

A megújult Clio R.S. felismerhető új rajzolatú keréktárcsáiról és egyedi küszöbjeiről. Hátul diffúzor és dupla kipufogó zárja az autót.

Aki beéri azzal, hogy látványra meglegyen a sportosság, a GT Line csomaggal kapja meg, amit akar. Egyedi keréktárcsák, R.S. stílusú küszöbök és első légbeömlők, krómozott kipufogóvég és fémhatású lökhárítóbetét hátul, az utastérben a perforált bőrkormány, a sportülések és az alupedálok mind az R.S. hozadékai.

Renault Clio R.S.