A nyitható keménytető helyett ismét stílusos vászontetőt kap a BMW kis roadstere, ha hihetünk az alábbi kémfelvételeknek. A Toyota és a BMW közös fejlesztéseként színre lépő autó a jelek szerint megőrzi elődeinek arányait: hosszú orr, rövid far, a hátsó tengelyre húzódó utastér. A fényszórókat gyanúsan szabadon hagyták, vélhetően egyáltalán nem ilyen lesz a végleges lámpatest.

A vászontető visszatérése arra enged következtetni, hogy a komfortorientált kitérő után ismét kemény sportkocsiban gondolkodik a BMW, a közelmúltban megújult Porsche Boxster (718) lehet az egyik fő célpont. Ugyanebbe az irányba mutat az a pletyka, amely szerint a Toyota a legendás Suprát szeretné feltámasztani ezzel a közös fejlesztéssel.

Határozottan nem BMW-szerűek a fényszórók

Bennfentes információk arra engednek következtetni, hogy a Z5 karosszériájánál az i3 és i8 öko-modellek szénszálas szerkezeti megoldásait fogják hasznosítani – ha ezt megfizethető árfekvés mellett képesek megvalósítani, valóban komoly távlatok állnak a tömeggyártású karbonkarosszéria előtt.

Motorikusan korai volna biztosat mondani. A Toyota várhatóan megpróbálkozik a konnektoros hibrid technológiával, és bár ilyen modellje a BMW-nek is van bőven, nem valószínű, hogy rögtön villanymotor kerülne a bajor elfogó vadász gyomrába. Annál inkább a hármas széria nagy teljesítményű motorjai, beleértve az M3 csúcs-hathengeresét.

A sorozatgyártású modell üveg hátsó szélvédőt fog kapni

A sorozatgyártású modell üveg hátsó szélvédőt fog kapni