Amióta Sebastien Loeb 2013-ban kivégezte a mezőnyt, és behozhatatlan pályarekordot állított fel a világ leghíresebb hegyi felfutó versenyén, Pikes Peak már nem olyan izgalmas, mint volt. Az autógyártók ennek ellenére küldetésüknek tekintik, hogy gyári csapattal nevezzenek a futamra, és egyre többen próbálják elektromos hajtással abszolválni a 20 kilométeren 1440 métert emelkedő, kanyargós utat.

A Honda három NSX szupersportkocsival nevezett a versenyre; kettő hagyományos hibrid hajtással, egy viszont kizárólag villanymotorokkal igyekszik teljesíteni a távot.

Egyelőre még csak a hibrid modelleket mutatta be a Honda. Ezek könnyített szerkezetet és versenykipufogót kapnak.

Tavaly egy 450 lóerős, elektromos CR-Z megnyerte saját kategóriáját; ennek a négymotoros, összkerékhajtású rendszernek a továbbfejlesztett változatát kapja most meg az NSX. Pontos teljesítmény- és nyomatékadatok nem ismertek, az viszont biztos, hogy a négy kerékre jutó hajtóerőt teljesen szabadon, egymástól függetlenül tudja szabályozni a rendszer.