Viagra helyett ecstasy

Abarth 124 Spider

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2016.06.08. 17.15

Ha a Fiat 124 roadster örömautó, a megnövelt teljesítményű Abarth verzió maga kell, hogy legyen a megtestesült eufória.

Viagra helyett ecstasy

A Vezess is bemutatta azt a nem teljesen családbarát reklámfilmet, amelyet a 124 Spider bevezetésére készített a Fiat. Ha élünk az ott használt analógiával, az autó Abarth által átdolgozott változata, amelyről végre konkrét számadatokat is közölt a gyártó, nem is Viagra, hanem egyenesen kábítószer.

A Fiat 124 Spyderre épülő modell több ponton módosult.

 

Egyrészt alapáron kínálja a mechanikus differenciálzárat, másrészt Bilstein lengéscsillapítókat, nagyobb átmérőjű kanyarstabilizátorokat, és egyedi rátájú rugókat építettek be.

A Fiat kivitelben 140 lóerős motor itt 170 lóerőt tud, forgatónyomatékát 240-ről 250 Nm-re emelték. Az autó 6,8 mp alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége 232 km/óra.

Az Abarth 124 ötféle árnyalatban kapható, a gépház és a csomagtér fedele matt fekete, finom utalásként a múlt sportautóira – persze a vevő a karosszéria színében is kérheti ezeket a lemezeket, ha inkább úgy tetszik neki. Szintén alapfelszerelés a sportkipufogó, az Alcantara kárpitcsomag külön rendelhető.

160607_Abarth_124_17

Minden Abarth 124-esen fémplakett igazolja az autó eredetiségét; az első 2500 példány még  sorszámozást is kap.

A vászontető ugyanúgy kézzel nyitható, mint a Fiat verzión.

 

Kommentek

Peugeot 3008 – az alakváltó

Hatalmasat változott a Peugeot 3008-as és állítólag mi akartuk így

Milyen lesz idén az F1? A Red Bull videón mutatja meg

Egy igazi F1-rajongónak ugyan nem lesz újdonság, de megnézésre azért érdemes a Red Bull animációs videója, amelybe az autók idei változásait tekinthetjük át.

F1: “Első nap az iskolában” – videó

Videós összeállítás Valtteri Bottas első napjáról a Mercedes központjában

F1: Magnussent nem érdekli a renault-s beszólás

A Renault-tól a Haashoz igazolt Kevin Magnussen nem vette magára, hogy az előző csapata főnöke megkérdőjelezte a munkamorálját.

Ezért nincs itthon normálisan eltakarítva a hó

Egy olvasói videó kapcsán megkérdeztük a Magyar Közút Nonprofit Zrt.-t, hogy ugyan miért nincs normálisan letakarítva a hó az utakról. Megkaptuk a választ.

Több téren is tökéletesebb az idei Lexus IS

Az idei évre frissülő Lexus IS átgondoltabb külsővel, javított kezelőfelülettel, átfésült futóművel érkezik, és most is, mint mindig, a német konkurencia babérjaira tör.

F1: Ezért mellőzte Wehrleint a Mercedes

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff azért nem Pascal Wehrleint ültette Nico Rosberg helyére, mert nem akarta tönkretenni a fiatal pilóta karrierjét.

“Feltámad a Trabant, 1,4 millióba fog kerülni!”

Muszáj írni egy olyan álhírről, ami futótűzként terjed a közösségi hálókon, és egyre több oldal hiteles állításként veszi át, pedig csak nyomokban igaz.

F1: Maldonado várta a mercis lepattanót

A korábbi Williams- és Lotus-pilóta balesetkirály, Pastor Maldonado abban reménykedett, hogy Nico Rosberg visszavonulása visszatérési lehetőséget nyit számára a Forma-1-ben.

F1: 2017-ben is a tavalyi autóval indulna a sereghajtó

Az összeomlás szélén táncoló Manor-csapat kérvényezte a Nemzetközi Automobil Szövetségnél, hogy a tavalyi modellel vághasson neki a 2017-es idénynek.

Száznál is több autóbuszt vásárolt tavaly a BKV

Megkérdeztük a BKV-t, hogy tavaly hány darab autóbuszt sikerült vásárolniuk. A számolgatás végén mi is meglepődtünk.

Anyósgyilkos járművek

Erre a hétre valahogy csupa olyan visszahívás jutott Európában, amelyek az első utasülésnél – közkeletű nevén az anyósülésnél – észlelt, életveszélyes hibákat hivatottak orvosolni.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.