Mercedes E-kombi: visszatért a luxuszöldséges

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2016.06.07. 11.22

Elődeinél jóval sportosabbra vette a fazont, ám még mindig gigantikusan tágas az E-kombi.

Hosszan elnyújtotta a várakozást a Mercedes, ám végre itt van: a legelső Mercedes-kombi születésének 50. évfordulóján megérkezett az E-osztály kombi kiadása. 1820 liternyi csomagtartó, a padlóból kihajtható gyerekülések (némi késéssel bevezetve), kategóriaelső fej- és könyöktér hátul, 4:2:4 arányban osztott,elektromosan oldható reteszelésű üléssor – a Mercedes E-kombi adottságainak felsorolása még most is libabőrössé teszi a férőhely-imádókat, pedig az autó sportosabb, csapottabb vonalvezetésű, mint elődei.

Az alaphelyzetben 610 literes csomagtartó első lépésben 640-re bővíthető, a hátsó üléstámlák 10 fokos előre döntésével.

Az alaphelyzetben 610 literes csomagtartó első lépésben 640-re bővíthető, a hátsó üléstámlák 10 fokos előre döntésével.

Sújtsa átok, aki megteszi a finom kárpittal, de fizikailag belefér a raktérbe egy Euro-raklap - bizony a zöldséges hagyományok köteleznek.

Sújtsa átok, aki megteszi a finom kárpittal, de fizikailag belefér a raktérbe egy Euro-raklap – bizony a zöldségeshagyományok köteleznek.

Csomagban rendelhetők rakományrendező és -rögzítő kiegészítők. Minden kivitelnél alapáras a rozsdamentes acél csomagtérperem-védelem.

Csomagban rendelhetők rakományrendező és -rögzítő kiegészítők. Minden kivitelnél alapáras a rozsdamentes acél csomagtérperem-védelem.

A csomagtér fedelének nyitásakor szépen hátrasiklik a takaróroló, opcióként motoros ajtómozgatás is rendelhető, az iparági szabványnak számító lábfej-mozgatásos nyitással.  

A csomagtér fedelének nyitásakor szépen hátrasiklik a takaróroló, opcióként motoros ajtómozgatás is rendelhető, az iparági szabványnak számító lábfej-mozgatásos nyitással.

Továbbra is alapáras a légrugózás, a teljes terhelhetőség akár 745 kg, a legnagyobb vontatható tömeg elérheti a 2100 kilót. Utóbbi mókát motorosan kihajtható vonóhorog, vontatmány-stabilizáló és oldalszél-kompenzáló EPS-programok segítik. A vonóhorogra a világon elsőként 100 kilós terhelhetőségű, négybringás kerékpár-szállító szerelhető.

Továbbra is alapáras a légrugózás, a teljes terhelhetőség akár 745 kg, a legnagyobb vontatható tömeg elérheti a 2100 kilót. Utóbbi mókát motorosan kihajtható vonóhorog, vontatmány-stabilizáló és oldalszél-kompenzáló EPS-programok segítik. A vonóhorogra a világon elsőként 100 kilós terhelhetőségű, négybringás kerékpár-szállító szerelhető.

Két darab gigászi, 12,3 colos átmérőjű monitor, közös üvegpanel alatt: ahogy a szedán, a kombi is eldobja analóg műszereit, ha megfizetjük az extra szolgáltatást. Háromféle üzemmódban jeleníthetők meg az adatok.

Két darab gigászi, 12,3 colos átmérőjű monitor, közös üvegpanel alatt: ahogy a szedán, a kombi is eldobja analóg műszereit, ha megfizetjük az extra szolgáltatást. Háromféle üzemmódban jeleníthetők meg az adatok.

Félautonóm mobilitási technológiák, vezetőtámogató rendszerek, és újdonságként távvezérelt parkolási funkció is elérhető az autóhoz. Hátra iPad integráció, egyedi fejlesztésű gyerekülések kérhetők.

Félautonóm mobilitási technológiák, vezetőtámogató rendszerek, és újdonságként távvezérelt parkolási funkció is elérhető az autóhoz. Hátra iPad-integráció, egyedi fejlesztésű gyerekülések kérhetők.

Júniustól személyi asszisztens szolgáltatást rendelhetnek meg az E-osztály (kombi és szedán) tulajdonosok: éttermi vagy szállodai foglalás, turisztikai információk, kulturális és sporttájékoztatás mellett arra is megkérhetjük a telefonos segédet, hogy számítson ki és küldjön át számunkra egy navigációs útvonalat. A 19 országban használható szolgáltatás egyetlen gombnyomással igénybe vehető.

Júniustól személyi asszisztens szolgáltatást rendelhetnek meg az E-osztály (kombi és szedán) tulajdonosok: éttermi vagy szállodai foglalás, turisztikai információk, kulturális és sporttájékoztatás mellett arra is megkérhetjük a telefonos segédet, hogy számítson ki és küldjön át számunkra egy navigációs útvonalat. A 19 országban használható szolgáltatás egyetlen gombnyomással igénybe vehető.

A gyári hangszigetelés eleve komoly, de opcióként az év végétől extra zajzáró csomag is rendelhető. Az ablaküvegek UV-szűrősek.

A gyári hangszigetelés eleve komoly, de opcióként az év végétől extra zajzáró csomag is rendelhető. Az ablaküvegek UV-szűrősek.

Kommentek

Kabrió, bátraknak

Ha már a Techart GTstreet R Cabriolet karosszériája láttán rossz érzéseid támadnak, várj, amíg megtudod, mire képes a dög.

Unod a dugót? Itt a megoldás

Te is kivagy attól, hogy órákig araszolsz reggelente, míg beérsz a munkába? Két megoldás van: válaszd a tömegközlekedést, vagy ugorj a kocsisor elejére. Mutatjuk, hogyan.

Megtalálod a Bentley-t ezen a 60 ezer megapixeles fotón?

A világ egyik legnagyobb fényképét készíttette el a Bentley. A technológia a NASA-tól származik, a téma pedig a világ egyik legdrágább felnőtt játszótere: Dubaj.

Váratlan magyar konkurenst kapott a McDonalds

Különleges töltőállomást mutatott be a MOL, Kelet-Közép-Európában elsőként a drive through szolgáltatást vezetnek be rajta.

Verstappen: A Red Bull “túl lassú”

Az Ausztrál Nagydíj első edzésnapja után nem lehetnek igazán elégedettek a Red Bullnál, messze a Ferrari és még messzebb a Mercedes csúcstempója.

Villamosnak indult, busz lett belőle

Ha megvalósul a közösségi közlekedésben az, ami most a mérnökök fejében van, akkor elképzelhető, hogy évek múlva nehezen tudunk majd különbséget tenni a buszok és a villamosok között.

F1: Vettelt nem izgatja a Mercedes

Sebastian Vettel azt mondja, a Mercedeshez való átszerződés egyáltalán nem téma számára. A vártnál gyengébb melbourne-i kezdés sem probléma.

“Feltámad a Zsiguli, 200 lóerővel tér vissza” – Ordas kamu, el ne hidd!

Muszáj írni egy olyan álhírről, ami futótűzként terjed a Facebookon, és egyre több magyar internetes oldal hiteles állításként veszi át, pedig hatalmas nagy kamu az egész.

F1: Hamilton 99 százalékos, Bottas szombatra javulna

A Forma-1-es szezonnyitó Ausztrál Nagydíj szabadedzései után Lewis Hamilton hajszál híján tökéletesnek érezte a napot, Valtteri Bottasnak viszont fel kell kötnie a gatyát.

Egy film, amit látnod kell, ha érdekel a hazai motorgyártás sorsa, történelme

Kende Márta és a Magyar Televízió 47 perces filmje a Motorkerékpárgyárról, és annak bezárása előtti időszakáról.

F1: Videón a szezon első autótörése

Aki lemaradt a közvetítésről, most megnézheti a 2017-es Forma-1-es idény első autótörését és azt, hogyan úszott meg egy potenciálisan nagy bukást a Red Bull-os Max Verstappen Melbourne-ben.

F1: Hamilton uralta az idény első edzésnapját

A Forma-1-es szezonnyitó Ausztrál Nagydíj mindkét pénteki szabadedzésén fél másodperc feletti előnnyel zárt a mercedeses Lewis Hamilton. A Ferrari egyelőre hátrébb van.

Új Insignia: minél drágább, annál jobb!

Erős benzinmotorral, fullosan az igazi az új Insignia. Egy ilyenben még igaz is az Opel állítása: olyan, mint egy prémiumautó, csak olcsóbb.

F1: Jövőre eltüntetik a cápauszonyokat

A Forma-1 állandó versenyigazgatója szerint a Nemzetközi Automobil Szövetség 2018-ra betilthatja az idén visszatért légterelőket. Charlie Whiting a Verstappen-szabályról is beszélt.

Benzinpárán megél az új Suzuki Swift

Nem lesz dízelmotor az új Swiftben, de annyival könnyebb elődjénél, hogy tényleg nagyon keveset fogyaszt. A francia Alpok lábánál vezettük az ötödik generációs Suzuki Swiftet.

Mesterséges nappali fénnyel segítenék a kamionsofőröket

A Daimler azon töri magát, hogyan tudna a természetes fényhez hasonló világítást teremteni a kamionokban. Szerintük a fényszegény fülkék rossz hatással vannak a sofőrök teljesítményére.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.