Kéziváltó, hátsókerék-hajtás, és brutális megjelenés: a Twingo, amely annak idején éppen ezzel a GT-fazonnal mutatkozott be, sportos modellváltozattal erősítette kínálatát.

A hivatalosan június végén debütáló sport-Twingo a szabványos 900 köbcentis motort kapta meg, ám abból 170 Nm nyomatékot és 110 lóerő teljesítményt facsartak ki a mérnökök. Ehhez a szívórendszert és a motorvezérlést módosították, míg a gyorsítóképességet rövidebb áttételezés segíti.

 

A futóművet leültették, keményebbre hangolták, egyedi hangolású az ESP, a kormánymű változó áttételű. A 17 colos felni optikailag is támogatja az autót, bár a méretéhez képest óriási keréktárcsák a kocsi legkevésbé látványos elemei: oldalsó légbeömlő nyílások táplálják a motort, a narancsszínű (vagy szürke, fekete, fehér) fényezést agresszív sávozás bolondítja.

Az utastérben is narancssárga dekor vadít, R.S. küszöbbetétekkel, alumínium pedálborítással és egyedi váltógombbal.

Renault Twingo GT