Az eredeti Felicia 1960-as fiaskója már elég régen volt ahhoz, hogy az USA autóvásárlóinak fogalma se legyen arról, mi fán terem a cseh márka. A Volkswagen ugyanakkor közkedvelt, még ha a dízelbotrány megtépázta is a hírnevét, ráadásul Amerikában is szeretnek sokat kapni az emberek a pénzükért  – egy szó mint száz, a Škoda levédette a Yeti, Octavia és Superb típusneveket.

Lehet persze, hogy egyszerűen nem szeretnék, ha ezeket egy másik gyártó felhasználná, de sokkal valószínűbb, hogy előbb vagy utóbb megpróbálkoznak az autók forgalmazásával.

A Škoda Kodiaq előtanulmánya, a Vision S tanulmányautó (2016)

A Škoda Kodiaq előtanulmánya, a Vision S tanulmányautó (2016)

Ez több szempontból is értelmes döntés volna: egyrészt a Škoda megjelenésével a Volkswagen még magasabbra tornázhatná az ázsióját; másrészt a Yeti, de még inkább a Kodiaq hatalmas siker lehetne a szabadidőjáműveket minden formában kedvelő piacon.