Megújult a BMW sportkombikupélimuzinja

BMW 3 Gran Turismo facelift

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2016.06.01. 09.26

A félidőben esedékes, szokásos finomításokkal folytatja pályafutását a BMW középkategóriás modellje. A BMW 3 GT három új motort is bevet.

Sportosabb megjelenés, erősebb és takarékosabb motorok, megújult beltéri anyagok és infotainment upgrade – a BMW 3 GT a teljes kötelező programot végigzongorázta a ráncfelvarrás során.

A megújult orr-részt LED-es világítótestek dobják fel, hátul szintén diódák világítják be az átrajzolt idomok környékét.

Az utastér gazdagabb lett krómban, új fa- és bőranyagok, friss színek jelentek meg a beltérben. Szintén újdonság a 3-as szériában a BMW Professional navigációs rendszerének új generációja, amely leegyszerűsített kezelőfelületet kínál. Az okostelefonok használatát indukciós (vezeték nélküli) töltőfelület segíti.

Az eddig felsoroltaknál fontosabb változás az új motorkínálat megjelenése. Három vadonatfriss fejlesztésű benzinmotor (184-240 LE) lép színre, valamint a 325d gyarapítja a választékot. Az átlagos üzemanyag-fogyasztás 4,5-13,8 százalékkal csökkent, amiben más egyebek mellett a nyolcfokozatú automata váltó (csak a három legkisebb hajtásláncnál nem alapáras) módosított jellemzői is szerepet vállaltak.

Képeinken a Luxury Line kivitelű 3 GT látható; ezenkívül Sport Line és M Sport verziók is léteznek, utóbbiak az immár hagyományos Estoril-kék színben igazán harciasan mutatnak.

BMW 330i GT Luxury Arktikgrau

Kommentek

300 km/h fölött hasít az új Alpina kupé

Bemutatta legfrissebb újdonságát az Alpina. A B4 S Bi-Turbo a BMW M4 költséges alternatívája.

Autógyári munkásnak állt a Facebook-vezér

Mark Zuckerberg a Ford dearbroni gyárában járt, ahol még a munkából is kivette a részét a Ford F-150-eseket előállító üzemben.

Így lopnak el pár perc alatt egy X5-ös BMW-t

Pár perc alatt lopnak nagy értékű autókat Angliában, a módszer végtelenül egyszerű.

Soha nem látott, kedves újítás a rendőrautókban

Játékmackókkal szereli fel az észt rendőrség a járőrautókat, hogy vigaszt nyújtsanak a kisgyerekeknek, akik balesetek vagy más, nagy traumát okozó helyzetek résztvevőivé válnak.

Nincs ma ennél menőbb Porsche az interneten!

Aligha létezik még egy ilyen Porsche 911 Carrera RSR 3.8-as a világon. Kívánatos patina, merész színek és 10 futott kilométer.

F1: Milliárdos veszteséget hoz a szabálymódosítás

A Force Indiánál a legkevésbé sem örülnek a versenyzői nevek és rajtszámok megjelenítéséről szóló szigorításnak, dollármilliókban mérhető veszteséget jelenthet az újítás.

F1: Háromtizeden belül a Mercedes, a Ferrari és a Renault

A Nemzetközi Automobil Szövetség számításai szerint három gyártó erőforrása egyenlő szintre ért, csak a Honda van lemaradásban.

F1: Vettel szerint kamuzik a Mercedes

Sebastian Vettel nem hiszi, hogy a Mercedes tényleg annyira lassú Szocsiban, mint péntek délután mutatták. A ferraris német szerint az időmérőre gyorsak lesznek Hamiltonék.

F1: Ecclestone átvágott minket!

A Maláj Nagydíj igazgatója, Razlan Razali kiosztotta Bernie Ecclestone-t és a Forma-1 új tulajdonosát is.

F1: Vettelék taroltak, a Merci nem bír a Ferrarival

Komoly munka vár a Mercedesre péntek este, ugyanis a Forma-1-es Orosz Nagydíj második szabadedzésén meg sem tudták szorítani az új szocsi körrekordot futó Ferrarit.

Ideje beszélnünk a felnik egyik legfontosabb jellemzőjéről

Gajdán Miklós autóbúvár szakkörének legújabb epizódjában a kerekek felé kalandozunk el. Vaskos téma, ezért az általános ismeretek ismétlése után főképp egy jellemzőre, az ET-számra koncentrálunk.

F1: Hamiltont felzaklatta a lábát elveszítő tini

Lewis Hamiltont nagyon megérintette Billy Monger doningtoni Forma-4-es balesete.

F1: Büntetések felé tart a Ferrari?

Gyanús, hogy a Ferrari nem fogja kihúzni a szezon végéig a szabályok által engedélyezett számú erőforrás-részegységgel.

Újabb adag magyar tűzoltóautó állt forgalomba

Ma 14 új, magyar gyártású tűzoltóautót adtak át a Katasztrófavédelemnek. A járművek értéke megközelíti a kétmilliárd forintot. 

F1: A bőröndjében vitte az alkatrészt a Red Bull-főnök

A Red Bull-főnök Christian Horner Szocsiban elárulta, hogy a saját bőröndjében volt kénytelen alkatrészt vinni Max Verstappen erőforrásához a hétvégére.

Tudod, miért hívják anyósülésnek?

Tudod, hogy az autóban a jobb első ülést miért hívják anyósülésnek? Van néhány teória.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.