Itt a legkívánatosabb BMW M3

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2016.05.28. 06.00

Harminc évvel ezelőtt vadonatúj műfajt teremtett a BMW M3. A jubileum előtt az aktuális modell különkiadásával tiszteleg a cég.

A legelső M3 színre lépésekor újdonságként bevezetett makaó-kék metálfényezést kapta meg az az „M3 30 Jahre” limitált széria, amellyel a negyedik X-be lépő sportmodellt köszönti a gyártó.

Az évfordulós kiadás alapját a Competition csomag alkotja: 19 lóerővel megnövelt, 431 helyett 450 LE teljesítmény, adaptív M felfüggesztés, módosított futómű-komponensek, aktív M hátsó differenciálmű és egyedi DSC-hangolás teszi még sportosabbá a sportszedánt. A képet egyedi, 20 colos felnik teszik teljessé; elöl 265/30, hátul 285/30 R20 abroncsokon gördül az autó.

 

Az autó 0,1 másodperccel fürgébben gyorsul 100 km/órára, mint az alapverzió: ez az opciós hétfokozatú M duplakuplungos váltó esetében pontosan 4,0 másodpercet jelent.

Hogy a vevő el ne felejtse, miben ül, az M3 30 Jahre feliratot minden elképzelhető és elképzelhetetlen helyre felírták, az első légterelő rostélyaitól kezdve a küszöbön át az ülésekig.

BMW M3 30 Jahre

Az autóból 500 példány készül, azaz több, mint anno az M5 jubileumi kiadásából. Ára a német piacon pontosan 10 ezer euróval haladja meg a mezei M3-ét.

Kommentek

Peugeot 3008 – az alakváltó

Hatalmasat változott a Peugeot 3008-as és állítólag mi akartuk így

Milyen lesz idén az F1? A Red Bull videón mutatja meg

Egy igazi F1-rajongónak ugyan nem lesz újdonság, de megnézésre azért érdemes a Red Bull animációs videója, amelybe az autók idei változásait tekinthetjük át.

F1: “Első nap az iskolában” – videó

Videós összeállítás Valtteri Bottas első napjáról a Mercedes központjában

F1: Magnussent nem érdekli a renault-s beszólás

A Renault-tól a Haashoz igazolt Kevin Magnussen nem vette magára, hogy az előző csapata főnöke megkérdőjelezte a munkamorálját.

Ezért nincs itthon normálisan eltakarítva a hó

Egy olvasói videó kapcsán megkérdeztük a Magyar Közút Nonprofit Zrt.-t, hogy ugyan miért nincs normálisan letakarítva a hó az utakról. Megkaptuk a választ.

Több téren is tökéletesebb az idei Lexus IS

Az idei évre frissülő Lexus IS átgondoltabb külsővel, javított kezelőfelülettel, átfésült futóművel érkezik, és most is, mint mindig, a német konkurencia babérjaira tör.

F1: Ezért mellőzte Wehrleint a Mercedes

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff azért nem Pascal Wehrleint ültette Nico Rosberg helyére, mert nem akarta tönkretenni a fiatal pilóta karrierjét.

“Feltámad a Trabant, 1,4 millióba fog kerülni!”

Muszáj írni egy olyan álhírről, ami futótűzként terjed a közösségi hálókon, és egyre több oldal hiteles állításként veszi át, pedig csak nyomokban igaz.

F1: Maldonado várta a mercis lepattanót

A korábbi Williams- és Lotus-pilóta balesetkirály, Pastor Maldonado abban reménykedett, hogy Nico Rosberg visszavonulása visszatérési lehetőséget nyit számára a Forma-1-ben.

F1: 2017-ben is a tavalyi autóval indulna a sereghajtó

Az összeomlás szélén táncoló Manor-csapat kérvényezte a Nemzetközi Automobil Szövetségnél, hogy a tavalyi modellel vághasson neki a 2017-es idénynek.

Száznál is több autóbuszt vásárolt tavaly a BKV

Megkérdeztük a BKV-t, hogy tavaly hány darab autóbuszt sikerült vásárolniuk. A számolgatás végén mi is meglepődtünk.

Anyósgyilkos járművek

Erre a hétre valahogy csupa olyan visszahívás jutott Európában, amelyek az első utasülésnél – közkeletű nevén az anyósülésnél – észlelt, életveszélyes hibákat hivatottak orvosolni.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.