A Toyobaru (Toyota GT 86/Subaru BRZ páros) beváltotta a hozzá fűzött reményeket. A rajongók nagyra értékelik, hogy az autó nem izomból, hanem ésszel akarja és tudja megoldani a dinamizmust igénylő helyzeteket. Egy kis extra nyomaték és teljesítmény persze mindig elkél, így az idei modellfrissítéskor a Subaru  5 lóerővel és 7 newtonméterrel combosította a kétliteres boxermotort.

Az automata váltós modellek megmaradtak 200 lóerővel, 205 Nm nyomatékkal, és ezeknél a végáttételt sem módosították.

Mindebben nincs nagy újdonság, a Toyota már márciusban bevezette ugyanezt a módosítást, ahogy a futómű finomítása is ugyanazt a receptet követi mindkét testvérterméknél. Újak a rugók és a lengéscsillapítók, vaskosabbak a hátsó kanyarstabilizátorok, emellett kitámasztották a rugótornyokat, megerősítették a váltóházat és a hátsó kerékdobot. Az ESP toleránsabb lett, így az autó farolgathat egy kicsit, mielőtt beavatkozik az elektronika.

A Subaru azonban nem érte be ennyivel, és gyári sportcsomagot is kínál az autóhoz, benne nagyobb fékekkel, Sachs lengéscsillapítókkal, egyedi alufelnikkel.

Természetesen az optikai módosítás sem maradhatott el, és a Subaru végre (legalább kis mértékben) elvált a Toyota megjelenésétől, az első lökhárító rajza markánsan különböző a két modellnél. Az utastérben új a multifunkciós kijelző, és gyorsulásmérővel bővült a funkciók sora.