Tegnap legördült az első Volkswagen Ameo a gyártósorról, és ezzel megkezdte pályafutását az első olyan Volkswagen, amelyet kifejezetten az indiai piacra fejlesztettek ki – erre a tényre alapozta teljes reklámkampányát a cég. https://www.youtube.com/watch?v=QBokDGkAy-w   Az Ameo az első négy méter alatti szedán a Volkswagen modern kori kínálatában. Az autó gyakorlatilag egy Polo, módosított hátsó résszel, amelyet a helyi igényeknek megfelelően másfél literes TDi turbódízel motorral, vagy az Európában már kifutó háromhengeres, 1,2-es benzinmotor szívó kiadásával szerelnek – utóbbihoz kizárólag ötfokozatú kézi váltó, előbbihez hetes DSG is kérhető. volkswagen ameo Indiai viszonylatban kifejezetten jól felszerelt, biztonságos autó lesz a 7,2 milliárd rúpiás (30 mrd Ft) beruházással kifejlesztett Ameo. Alapáras a dupla légzsák és az ABS – kérdés, hogy mindez mire lesz elég, hiszen korábban láttuk már, hogy a fejlődő piacokra gyártott autók szerkezetileg is eltérnek az európai biztonsági normát teljesítő modellektől. Rendelhető az Ameóhoz statikus kanyarfény, és a legmagasabb szinten tolatókamera, digitális klíma hátsó légbefúvóval, kívül motorosan behajtható, belül elektrokróm tükrök, valamint MirrorLink okostelefon-integráció is lesz az autóban. https://www.youtube.com/watch?v=6g391U6a5ZI   https://www.youtube.com/watch?v=HhvEpR7-8QE   https://www.youtube.com/watch?v=yPZhXEjPZHg   Az Ameo európai forgalmazása kizárható.