A németországi Nürburgringen fényképezték le az Audi középkategóriás csúcsmasinájának tesztpéldányát: az RS5 hatalmas légbeömlőivel, kidudorodó kerékíveivel árulta el magát. Az izmos toldatok ellenére egyértelműen kecsesebbnek hat az autó, mind elődje. A fényszórók határozottabb vonalvezetésűek, a motorházfedél agresszívabb, a külső tükrök sportosan aprók. A hátsó szélvédő esése csökkent, meredekebben áll.

  Az autó utastere várhatóan szinte teljesen megegyezik majd az A4-esével, beleértve a digitális műszerfalat is. Ennél jóval fontosabb a motorizáció: minden bizonnyal az új fejlesztésű 3.0 V6 turbómotor kerül az orrba – az, amelyiknél elektromos kompresszor segít növelni a teljesítményt. Utóbbi akár 485 lóerő is lehet, de ennél is fontosabb az alacsony fordulatszámon megnövekedő nyomaték. Az új MLB padlóra épülő modell könnyebb és várhatóan fürgébb is lesz elődjénél, a takarékosságról nem is szólva. audi-rs5-mule-008_0