Európában nem is hallottunk róla, a fejlődő piacokon viszont már az előző generációs Jazzből is kínáltak terepbarátabb kiadást. A Fit Twist néven forgalmazott, dögös apróság a szokásos receptet követte, és alig volt több néhány optikai kiegészítővel feldíszített Jazznél. Az idén októberben színre lépő utód, a Honda WR-V azonban más lesz: bár technológiáját továbbra is a Jazztől kapja, azt nem változatlanul alkalmazza: állítólag 5 centivel megnyújtják a tengelytávját, ráadásul az optikai módosítások is erőteljesek lesznek.  

Illusztráció: QuatroRodas Brasil

Az autóról semmi további információ nem áll rendelkezésre; a brazíliai piacon debütáló apróság vélhetően a féltesó motorját kapja meg: az 1,5 literes i-VTEC benzinmotor kézi vagy CVT váltóval, benzines vagy etanolos üzemben kapható.