2005 óta négyszeresére nőtt Európában az SUV-k értékesítése, és a növekedés tovább folytatódik, méghozzá néhány, meglepőnek tűnő vásárlói csoport színre lépésével – derült ki egy nemrégiben elvégzett felmérésből. Úgy tűnik, hogy az SUV-k nem csupán a síelés megszállottjai és a természetrajongók körében népszerűek, sőt, sokkal inkább a kisgyermekes “Modern Anyukák”, a 17-34 éves “Ezredfordulós Nemzedék”, valamint a fiatalos életvitelű ötvenesek között is. A “Modern Anyukák” közel egyharmada, az “Ezredfordulósok” egynegyede és a kutatást megrendelő Ford által “Fantasztikus Ötvenesek”-nek nevezett réteg egyötöde fontolgatja, hogy következő autója egy SUV lesz – derült ki egy új felmérésből. A kutatás során 5000 francia, német, olasz és brit embert kérdeztek meg, akiknek jelenleg is van autójuk, illetve a következő 12 hónap során autóvásárlást terveznek.