Számos autóst kiborító óriásplakát jelent meg a kanadai Montréalban. Ezen a “Text and drive”, azaz “Sms-ezz vezetés közben” felirat olvasható, alatta pedig a Wathan Funeral Home nevű temetkezési vállalat neve – írja a kreativ.hu. Ha ellátogatunk a Wathan Funeral Home honlapjára, írja a kreativ.hu, kiderül, hogy ez a cég nem létezik, és valójában erős társadalmi célú reklámról van szó, amelyet épp azért csinált meg a St. John’s reklámügynökség, hogy felhívja a figyelmet a vezetés közbeni telefonálás kockázatára. Ontario államban ugyanis többen haltak meg vezetés közbeni sms-ezés, mint ittas vezetés miatt, sőt az ontariói sofőrök körében elvégzett felmérés szerint 50 százalékuk olvas rendszeresen sms-t a telefonján. “Emiatt még mérgesebbnek kell lenned, mint a hirdetés miatt” – üzeni a honlap utolsó mondata. Látta Budapest szívatós helyeit? – nézze meg cikkünket!