Előre iszik a medve bőrére az Audi

Audi R8 Coupé V10 plus Selection 24h

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2016.05.11. 06.00

Napokkal az idei nürburgringi 24 órás verseny előtt a márka tavalyi győzelmét ünneplő, limitált szériás R8-assal lépett piacra az Audi. Vajon rossz ómen, vagy meghozza nekik az idei első helyet is?

Előre iszik a medve bőrére az Audi

Sokáig fognak emlékezni a nürburgringi 24 órás verseny tavalyi befutójára, ha mások nem, az Audi csapatának tagjai mindenképpen: az R8 LMS negyven másodpercet vert a BMW-re, ami egy 24 órás versenyen olyan, mintha célfotó döntene a százas sprint helyezéseiről. Idén május utolsó hétvégéjén rendezik a hagyományosan az ADAC nevével fémjelzett futamot, az Audi azonban már most győztesnek érzi magát, és vele együtt örülhet 24 ügyfele is – mindössze ennyi készül ugyanis az Audi R8 tavalyi első helyének emlékére kiadott Selection 24h szériából.

  Az autó legfontosabb jellemzője a különleges, háromtónusú fényezés: szürke alapon fekete és piros részletek díszítik az autót, kalapot emelve az Audi R8 LMS előtt. Az első légterelő, a külső tükrök háza, a motortérfedél, valamint a hátsó szárny és diffúzor fényezett karbonszálas anyagból készült, akárcsak az oldalsó aerodinamikai elemek, amelyeket matt R8 24h logó díszíti. Fekete a kipufogócsövek vége, és a 20 colos, kovácsolt alufelnik felülete is. Audi R8 Coupé V10 plus: „selection 24h“ Az utastérben szürke bőrkárpitozás, Alcantara tetőkárpit, szénszálas légbeömlők és műszerkeret adja meg az alaphangot. Az egyes példányok természetesen számozottak, a sorszám a megvilágított, szénszálas küszöbpaneleken látható. A talajmegvilágító lámpa az Audi R8 logót vetíti az aszfaltra, ilyet a mezei R8-asok nem tudnak, legalábbis egyelőre, mert a jövőben teljes körű testre szabhatósági programot indít szupersportkocsijához a gyár. Műszakilag ugyanazt tudja a limitált széria, mint az alapmodell: 5.2 V10-es középmotor 610 lóerővel, 1454 kilogrammos menetkész tömeg, 3,2 mp-es gyorsulás, 330 km/óra végsebesség. Audi R8 Coupé V10 plus: „selection 24h“ A már megrendelhető autó németországi ára 229 ezer euró, ezért adaptív kormánymű és lengéscsillapítás, valamint lézerfényszóró is jár az autóhoz.  

Kommentek

Koros buszokkal szállítanák az utasokat Szeged környékén

Akár 16 éves buszokat is bérelne a DAKK alvállalkozója, mely főleg Szeged környékén tevékenykedik.

Télen igazán jó a habos kefélés

Télen is fontos az autómosás, sőt talán még fontosabb mint a nyári hónapokban. De vajon milyen eredményt érhetünk el az egyszerű önkiszolgáló autómosóban szorgoskodva? Sima gőzborotva a habkefe ellen!

Töröljék el a kék zászlókat az F1-ben!

A felügyelőként dolgozó expilóta, Derek Warwick szerint egy az egyben el kellene törölni a kék zászlókat a Forma-1-ben.

F1: Rosberg ijesztő hobbit választott

A Forma-1-ből tavaly év végén világbajnokként visszavonult Nico Rosberg örül, hogy végre szabadon síelhet. Nem tanult Michael Schumacher esetéből?

F1: Körmenetekkel riogat a Pirelli

A Pirelli motorsportfőnöke nem biztos abban, hogy az új szabályok feldobják majd a Forma-1-es versenyzést.

Mindig is imádtad a 007-est? Akkor ez tetszeni fog.

Ez a patent kis infografika összeszedte James Bond kedvenc autóit, és néhány tudnivalót róluk.

F1: Massa nem adja vissza az ajándékautót

Felipe Massa azt mondja, Forma-1-es visszatérése miatt nem fogja visszaadni a Williamsnek a visszavonulása alkalmából kapott Forma-1-es autót.

Vidéken is tiltják az autóhasználatot

A levegő minőségének romlása miatt hétfő reggel a városi szmogriadó-bizottság elrendelte a szmogriadó riasztási fokozatát Nyíregyházán.

F1: Évi 100 millió dollártól búcsúzhat a Ferrari

A Forma-1 új tulajdonosa eltörölné a Ferrarinak évről évre elképesztő összegeket hozó bónuszrendszert, a bevételek elosztásának egyenlősítését tervezik.

Ogier Forddal is rögtön nyert

Sébastien Ogier nyerte a rali-világbajnokság monte-carlói nyitóversenyét.

F1: Vettel egyedül leverte a világot – videó

A Race of Champions gálaversenyen Sebastian Vettel csapattárs nélkül küzdötte végig a nemzetek kupáját, amelyen hetedszerre is Németországot tette győztessé.

Limitált szériával nyit az Alfa Stelvio

280 lóerős, kétliteres turbómotorral, automata váltóval, összkerékhajtással kínálja a Stelvio első, megvásárolható szériáját az Alfa.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.