Előre iszik a medve bőrére az Audi

Audi R8 Coupé V10 plus Selection 24h

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2016.05.11. 06.00

Napokkal az idei nürburgringi 24 órás verseny előtt a márka tavalyi győzelmét ünneplő, limitált szériás R8-assal lépett piacra az Audi. Vajon rossz ómen, vagy meghozza nekik az idei első helyet is?

Előre iszik a medve bőrére az Audi

Sokáig fognak emlékezni a nürburgringi 24 órás verseny tavalyi befutójára, ha mások nem, az Audi csapatának tagjai mindenképpen: az R8 LMS negyven másodpercet vert a BMW-re, ami egy 24 órás versenyen olyan, mintha célfotó döntene a százas sprint helyezéseiről. Idén május utolsó hétvégéjén rendezik a hagyományosan az ADAC nevével fémjelzett futamot, az Audi azonban már most győztesnek érzi magát, és vele együtt örülhet 24 ügyfele is – mindössze ennyi készül ugyanis az Audi R8 tavalyi első helyének emlékére kiadott Selection 24h szériából.

  Az autó legfontosabb jellemzője a különleges, háromtónusú fényezés: szürke alapon fekete és piros részletek díszítik az autót, kalapot emelve az Audi R8 LMS előtt. Az első légterelő, a külső tükrök háza, a motortérfedél, valamint a hátsó szárny és diffúzor fényezett karbonszálas anyagból készült, akárcsak az oldalsó aerodinamikai elemek, amelyeket matt R8 24h logó díszíti. Fekete a kipufogócsövek vége, és a 20 colos, kovácsolt alufelnik felülete is. Audi R8 Coupé V10 plus: „selection 24h“ Az utastérben szürke bőrkárpitozás, Alcantara tetőkárpit, szénszálas légbeömlők és műszerkeret adja meg az alaphangot. Az egyes példányok természetesen számozottak, a sorszám a megvilágított, szénszálas küszöbpaneleken látható. A talajmegvilágító lámpa az Audi R8 logót vetíti az aszfaltra, ilyet a mezei R8-asok nem tudnak, legalábbis egyelőre, mert a jövőben teljes körű testre szabhatósági programot indít szupersportkocsijához a gyár. Műszakilag ugyanazt tudja a limitált széria, mint az alapmodell: 5.2 V10-es középmotor 610 lóerővel, 1454 kilogrammos menetkész tömeg, 3,2 mp-es gyorsulás, 330 km/óra végsebesség. Audi R8 Coupé V10 plus: „selection 24h“ A már megrendelhető autó németországi ára 229 ezer euró, ezért adaptív kormánymű és lengéscsillapítás, valamint lézerfényszóró is jár az autóhoz.  

Kommentek

Rózsaszín taxikkal védik a nőket

A nők biztonságos közlekedését szolgáló új taxiszolgáltatást indítanak csütörtökön Pakisztánban: a nők vezette rózsaszín taxikat telefonon vagy mobilalkalmazáson keresztül lehet megrendelni, de akár le is lehet inteni az utcán.

Van okostelefonod? Akkor ezt most imádni fogod!

Persze csak akkor, ha Te is azok közé tartozol, akik sokszor elfelejtik, pontosan hová is parkoltak. Nagyvárosban azért ez előfordul, pláne ha nincs helyismereted.

Minden autó megbukott a spanyol emissziós vizsgálaton

Spanyolországban minden vizsgált, dízelmotoros autómodell a megengedettnél több káros anyagot bocsát ki közúton.

Nem erőlteti tovább a kisautókat a BMW

Nem tervezi újabb modell fejlesztését a Mini fronthajtásos platformjára a BMW. Inkább nagyobb autóiból szeretne többet eladni.

F1: Minden, amit tudni érdemes a 2017-es szezonról

…címvédés, hiszen Nico Rosberg visszavonult. Hogy mi lesz, mi lehet az új autókat hozó új F1-es idényben, alább soroljuk. Szezonelőzetes.

Tudod, hogyan kell helyesen parkolni? Lehet, hogy nem

Mi a különbség a parkolási pótdíj és a helyszíni bírság között? Most néhány kérdésre választ adunk.

F1: Hülkenberg végre sisakot választott

Zöld vagy piros? Ma megkaptuk a választ. A Force India versenyzői is újítottak, de nincs benne sok köszönet.

F1: Hamilton thai boksszal készült a szezonra

A Mercedes-pilóta brutális kockahasat villantott a szezonnyitó előtt.

Tavaszi tennivalók az autó körül

Azzal, hogy kivesszük a csomagtartóból a hóláncot és elmegyünk a gumishoz, hogy cserélje le a téli gumit nyárira, még nem végeztünk a nyári átállással

McLaren: A Honda felejtse el a céges kultúrát!

A McLaren versenyfőnöke szerint a motorgyártó Hondának el kellene fogadnia, hogy a Forma-1 más világ, mint az autógyártás, itt mindennél fontosabb a gyorsaság és a hatékonyság.

Milliós bírságok az osztrák utakon

Vége a türelmi időszaknak, milliós bírságokat kaphatnak az osztrák utakon közlekedők, ha nem tartják be a szabályokat.

Akár Budapesten is feltűnhet az új magyar busz

Úgy tűnik, a hazai elővárosi és távolsági szegmensben a magyar Credo veszi át az Ikarus korábbi vezető szerepét. A cégnél azért Budapestről sem tettek le teljesen.

F1: Ricciardo kisiklatná a Verstappen-expresszt

Daniel Ricciardo hangsúlyozza, hogy egyelőre jó a viszonya Max Verstappennel, de az motiválja, hogy megverje a széles körben hájpolt holland tinit.

Vadállat hibridet fejleszt a McLaren

2019-ben érkezik minden idők legáramvonalasabb McLarenje. A BP23 kódjelű jármű frappáns trükkel tiszteleg az egykori F1 előtt.

A Forma-1 befutott Melbourne-be, képeken a készülődés

Itt az első képcsomag a Forma-1-es szezonnyitó Ausztrál Nagydíj helyszínéről. Készülődés, mókázás, szponzori rendezvények, pályabejárások Melbourne-ben.

F1: A Red Bullt sem kell félteni

A Red Bull-os Daniel Ricciardo szerint hátrányuk egészen kicsi a Mercedeshez és a Ferrarihoz képest, és a megbízhatóság miatt sem aggódik.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.