Őrült drágán eladó egy nagyon ritka Porsche

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2016.05.08. 11.47

Eladósorba kerül egy Porsche 964 Turbo “Flatnose”, egy a 76 darabból, szalonállapotban, közel egymillió dolláros áron.

Az egyik legritkább Porsche keres új gazdát, ráadásul kifogástalan állapotban. Az 1994-es Porsche 911 Turbo Flachbau órájában 1013 kilométer van. A Hexagon Classics kínálja eladásra az Egyesült Királyságban, az exkluzivtást még növeli a jobbkormányos építésmód, ebből csak 12 készült összesen a 76 darabos szérián belül. Ebből a 964-es szériából készült “lapos orrú” verziók 1993-tól az X84 optikai csomaggal voltak elérhetőek. A különbséget a 968-as bukólámpái, valamint a 959-esre emlékeztető hátsó légbeömlő nyílások mutatják. A Porsche emellett nagyobb teljesítményszintet is kínált, ehhez az X88 kódjelű csomagot kellett megrendelni a tömött pénztárcával rendelkező vásárlóknak. Ezzel a hathengeres 3,6 literes boxer 360 lóerő helyett 385 lovat teljesített, köszönhetően a nagyobb turbónak, áttervezett vezérműtengelynek, szelepvezérlésnek, hengerfejnek, plusz olajhűtőnek, és új kipufogórendszernek. Különlegességét fokozza, hogy csak kevesek kaphatták meg, belterjes Porsche tulajdonosnak kellett lenni a vásárláshoz, és tulajdonképpen ez máig sem változott. A hihetetlen állapotú Porsche-időkapszula várhatóan egymillió dollár körüli áron (275 millió forint) fog elkelni. 2016-PorscheFlatnose-01 2016-PorscheFlatnose-02 2016-PorscheFlatnose-04 2016-PorscheFlatnose-05 2016-PorscheFlatnose-06 2016-PorscheFlatnose-07 2016-PorscheFlatnose-09 2016-PorscheFlatnose-12 2016-PorscheFlatnose-10

Kommentek

Tarlós véget vet az autósok rommá bírságolásának

Tarlós István szerint változtatni kell a közterület-felügyeletek szellemiségén az autósok bírságolását illetően, a főpolgármester módosítást is kezdeményez az ügyben.

Kátyúba hajtott a Ferrarival, az önkormányzat fizetni fog

Jótékony célra ajánlotta fel az önkormányzattól kapott kártérítést a kátyúban megsérült Ferrari után tulajdonosa.

Fokozatosan szorulnak ki az autók Londonból

London polgármestere hatékony lépéseket tesz a levegő minőségének javítása érdekében. Most az iskolák környékéről tiltotta ki az autókat.

Marchionne már nem hisz a Fiatban

A Fiat erős és sikeres volt, ám most a jelenlegi erősségeinkre kell koncentrálnunk, ez pedig a Jeep – kommentálta az olasz anyamárka indiai piaci esélyeit a Fiat Chrysler elnöke.

Munkagéppel mennek a tüntetők ellen a rendőrök

A szomszédos Szlovákiában fejlesztik a jövő rendőrségi oszlatójárművét. A Božena Riot az építőipari és mezőgazdasági munkagépek ketrecharcos unokatestvére.

Ez minden idők legmagabiztosabb parkolóból történő kiállása

Hogy tudott innen így kiállni? Oda egy hajszál nem fért volna! Hozzáért, vagy nem ért hozzá? Megannyi kínzó kérdés!

F1: 2017-re kicsinálták az előzéseket

A versenyzők elmondása alapján beigazolódtak az előzetes félelmek, a 2017-es Forma-1-es autókkal igen nehéz, ha nem lehetetlen előzni. Idén körmenetek jöhetnek.

Egy apró csavar élete az F1-ben

Egy aprócska alkatrész, ami hatalmas utat tesz meg, mire behelyezik egy Forma-1-es autóba. Most végignézheted a folyamatot.

Idén is lazajlott a hazai legnagyobb autós és tuningszeánsz

Idén is megrendezték a legnagyobb, legszínesebb benzingőzös hazai bulit, az AMTS-t, és mi idén is kimentünk egy fényképezőgéppel, hogy lőjünk pár fotót.

Hogyan hajtogassunk Suzuki Ignist?

Az origami az egyik legrégebbi japán szabadidős tevékenység, ami ma is töretlenül népszerű, az új Suzuki Ignis pedig kellően dekoratív ahhoz, hogy ihletet adjon egy elszánt hajtogatónak.

Na ilyen fotókat sem láttunk még magyar használtautó-hirdetésnél

Sok cifra hirdetéssel találkoztunk már, de ilyet még soha nem láttunk.

Hatalmas és okos SUV a Škodától

A Škoda bolygóközi méretű teret, a korszak színvonalán álló vezetési segédeket és jó minőséget csomagolt vonzó, biztonságérzetet sugalló terepjárós formába Kodiaq név alatt.

Eladhatatlan rémség a Bentley gúnyába csomagolt Mustang

Időnként megpróbálkoznak az átöltöztetett Ford Mustang eladásával, de évek óta senki nem vevő a replikára.

Jean Todt: Túl nagyok a különbségek

Az autók gyorsabbak, szebbek és nehezebben vezethetőek, de Todt szerint még mindig túl nagyok a különbségek a mezőnyben.

F1: Ezért kellett halasztani a melbourne-i rajtot

A Forma-1 állandó versenyigazgatója, Charlie Whiting elmagyarázta, miért nem engedték el a mezőnyt elsőre az Ausztrál Nagydíjon.

F1: Így készült az Ausztrál Nagydíj graffitije

Time lapse videó mutatja meg, hogy hogyan készült az Ausztrál Nagydíj graffitije.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.