Gyári tuningot kap a legerősebb Ford Focus

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2016.05.05. 07.00

A Focus RS eleve nem piskóta, ám a Mountune emberei szerint van még mit csiszolni rajta.

Gyári tuningot kap a legerősebb Ford Focus

A Mountune elvileg független, gyakorlatilag az egyetlen gyári engedéllyel rendelkező tuningműhely, amely a Ford ST és RS típusainak teljesítménynövelését a gyári garancia megőrzése mellett képes elvégezni. Legújabb munkájuk még nincs kész, mégis muszáj írnunk róla, hiszen a forradalmi Focus RS-t vették kezelésbe. Az új generációs fenevad 350 lóerős, nyomatéka négy keréken át jut az aszfaltra, már amikor nem füstöli el mind a négy abroncsot az erő. Ezt a csomagot továbbfejleszteni szinte felesleges, hiszen már így is 1 g oldalgyorsulásra képes az autó, ám a Mountune megtette. A jó hír, hogy a komponensek már megvásárolhatók, új turbó- és szívócső, versenylégszűrő, váltócsomag, új differenciálmű és egyedi OZ felnik szerepelnek a listán. https://www.youtube.com/watch?v=RIXunSaNHys Két dolgot nem árul el egyelőre a cég: a teljesítménynövekedés mértékét, illetve a menetdinamikában bekövetkezett, „jól érezhető” változások pontos mibenlétét. Magyarul vakrepülésben vásárol tuningcsomagot az, aki bekopog a brit céghez, bár korábbi munkáik kellő referenciával szolgálnak ahhoz, hogy tudjuk: amit ígérnek, az úgy is van. Még ha nem is ígérnek semmi konkrétumot.

Kommentek

Siess, csak májusig adnak ingyenpénzt villanyautóra

Május elsejéig lehet pályázni az elektromos autók beszerzésére, a pályázatra 2016-ban kétmilliárd forintot biztosítottak.

Most autót nyerhetsz, ha biztonságosan közlekedsz

Játékos kampány indult a fiatalok biztonságosabb közlekedéséért, a figyelemfelhívó országos vetélkedősorozat megrendezését a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium kezdeményezte.

Újabb rendőrök, akiket lehet utálni

Majd ha a Ferrari is elkezd autókat adományozni a carabinierinek, fáklyával vonulunk az olasz követség elé. Addig csak szúrósan nézünk és csúnya szavakat ismételgetünk magunkban.

Áresés jön a hazai benzinkutakon

Jelentősen csökken az üzemanyagok ára szombaton a jövedéki adó változása miatt.

F1: A Mercedes kifigurázta a saját főnökét

Az internetet elárasztó mémtenger után a Mercedes is készített egy humoros animációt asztalcsapkodó csapatfőnökéről.

F1: Kiderült, mit ronthatott el idén a Mercedes

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke elárulta, hogy az istállónak dolgoznia kell azon, hogy lefaragjon a W08-as súlyából.

F1: A híres motorguru is besegít a McLarennek

Mindent megtesz a McLaren annak érdekében, hogy úrrá legyen motorgondjain, beszervezett egy specialistát is.

Mit tud a Fiat nagy családi kombija?

Jó látni, hogy a szabadidő-autós divatőrület hullámának árjából azért kiemelkedik a józanság sziklájaként néhány olyan valóban praktikus, jó ár-érték arányú családi autó, mint például a Tipo kombi.

F1: Massa nem hiszi, hogy lelépne Alonso

Felipe Massa szerint igen valószínűtlen, hogy volt csapattársa annyira kiábránduljon, hogy a szezon közben elhagyja a McLaren-Hondát.

F1: Fél másodperc kéne a Red Bullnak

A Red Bull főnöke szerint nagyjából fél másodpercet kellene gyorsulniuk, hogy harcban lehessenek a Mercedesszel és a Ferrarival. A Renault Barcelonára, de főképp a Kanadai Nagydíjra készül fejlesztési lépcsővel.

Lehet, hogy eddig rosszul gyalogoltál

Simán lehet, hogy eddig rosszul használtad a zebrát.

F1: Minden expilóta paddockbelépőt kaphat

A Forma-1 új tulajdonosa minden korábbi F1-pilótát szívesen lát a paddockban, egyetlen feltétele lesz csak a belépő igénylésének.

Zöld energiára váltanak Európa több országában

A svéd Scania több európai országban teljesen megújuló energiára tér át a gyártás- és a szervizelés terén.

Top 10: Lakókocsik – fillérestől a 40 milliósig

A lakókocsik lehetnek ezerfélék. Kicsik, praktikusak, vagy éppen könnyűek, esetleg zsúfolva vannak extrákkal. Mutatunk pár különleges darabot.

F1: A Ferrari újra kölcsönadná a tartalékost

Olasz sajtóértesülés szerint a Ferrari a következő, kínai-bahreini dupla versenyhétvégére is a Sauber rendelkezésére bocsátotta a tartalékosát, Antonio Giovinazzit. Nem volt könnyű döntés.

Végre retteghetnek a magyar kilométeróra-csalók

Kétfordulós tárgyalásos eljárásban keres vállalkozót a Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. egy olyan platform létrehozására, amely végigkíséri az autókat az újként történt eladástól a bontásig. Az adatokat bárki lekérdezheti majd.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.