Hathengeres csúcsmotort kap a VW pickupja

Volkswagen Amarok V6

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2016.05.03. 08.15

Akár 224 lóerős, 550 Nm nyomatékú 3.0 V6 dízelmotorral bővül a VW Amarok kínálata. Az új csúcsmodell szeptembertől kapható.

Hathengeres csúcsmotort kap a VW pickupja

164, 204 vagy 224 lóerő – ezen a három teljesítményszinten kínálja majd új generációs hathengeres TDI dízelmotorját az Amarok szeptembertől, adta hírül a Volkswagen. A jelenlegi csúcsmotornál (180 LE, 400 Nm) számottevően izmosabb blokkhoz is elérhető a jelenlegi, nyolcfokozatú automata váltó, ám legfelső fokozata a megnövelt nyomatéki értéknek köszönhetően hosszabb lehetett, így a vegyes ciklus szerinti átlagfogyasztás 8,0 literről 7,6 literre csökken (homologizáció előtti adat.) Az új, Euro 6-os erőforrás háromféle hajtáslánccal lesz elérhető: kézi váltóval hátsó, illetve kapcsolható összkerékhajtás, míg automata váltóval állandó összkerékhajtás és Torsen differenciálzár gondoskodik a hajtóerő aszfaltra viteléről.

  Új fejlesztés a sebességfüggő rásegítésű Servotronic kormánymű, amelyet alaptételként kap meg minden európai modell, ugyanúgy, mint a baleset utáni másodlagos ütközést megelőzni hivatott automatikus fékrendszer. A csúcsteljesítményű variáns elöl 17, hátul 16 colos féktárcsák at kap. A modellfrissítés részeként látványosabb lesz az autó orrkialakítása és vadonatúj a műszerfal is, ahogy az utascella mögötti bukó/rögzítőkeret is friss fejlesztés. Megnövelték a kerékméreteket, akár 20 colos felni is kérhető gyárilag, míg a manőverezést tolatókamera segíti. A segédvilágítás LED-es, a fényszóró akár bixenon kivitelű is lehet. A megújult Volkswagen Amarok piaci bevezetése ősszel várható. Volkswagen Amarok V6  

Kommentek

F1: Ilyen lehet a narancsszínű McLaren

Egyre valószínűbbnek tűnik, hogy Ron Dennis eltávolítása után a McLaren régi-új színt ad az autójának, visszatér a narancs. Egy grafikus már meg is álmodta, milyen lehet Alonso új autója.

F1: Helyet találtak a Red Bull-ifjoncnak

Bár Forma-1-es lehetőséget nem kapott a Red Bulltól, versenyülést azért szeretek a GP2 tavalyi bajnokának, Pierre Gaslynak 2017-re. Japánban folytatja.

Őrületes középmotoros Golf eladó, amcsi V6-ossal

Ha éppen van felesleges 1,7 milliód valami őrültségre, akkor ne keress tovább, megtaláltad. Persze a szállítás nem lesz egyszerű, és az NKH-nak is lesz egy-két szava hozzád.

Mazda MX-5 azoknak, akik nem szeretik az MX-5-öt

Biztonságérzetet adó fix C-oszloppal, a bezártság érzetét adó kemény targatetővel, komfortot adó automata váltóval is vehetnek mostantól kis Mazda roadstert azok, akik alapvetően nem is szeretik a roadstereket.

F1: Hondára vált a Sauber?

Német sajtóértesülés szerint a Sauber-csapat 2018-ra a Honda erőforrásaira válthat.

Mobillal szoktatnak le a vezetés közbeni mobilozásról

A kezdő vezetők virtuális szemüveg segítségével tanulhatják meg, hogyan reagáljanak a balesetveszélyre, és egyúttal megtapasztalhatják a helytelen viselkedés drasztikus következményeit.

Csökkent a győri Audi teljesítménye

Csökkent az Audi Hungaria Motor Kft. teljesítménye 2016-ban, 2015-höz képest 95 882 motorral és 37 231 járművel kevesebbet gyártott a cég.

F1: Alonso nem fél a szuperújonctól

A McLarennél idén bemutatkozik a GP2-t 2015-ben sosem látott fölénnyel megnyerő Stoffel Vandoorne. Fernando Alonso elismeri a képességeit, de nem tart az ifjonctól.

Csirkebuszként élednek újjá az amerikai iskolabuszok

Guatemalában számos amerikai iskolai busz kezd új életet. Az úgynevezett csirkebuszokon azonban résen kell lenniük a turistáknak.

Rábólintottak a Forma-1 megvételére

A Forma-1 kereskedelmi jogainak felvásárlására készülő amerikai Liberty Media részvényesei kedden jóváhagyták az üzletet.

F1: Na ki jelentkezett be Bottas üléséért?

A Mercedeshez igazolt Valtteri Bottas felszabadult williamses helye is vonzó volt: a pilóta honfitársa, Heikki Kovalainen négy év távollét után is szívesen visszatért volna az F1-be a kedvéért.

Meglepő autót fotóztak az M5-ösön

Vajon ki vesz amerikai piacra gyártott Passatot itthon, mikor állítólag futóműve rosszabb konstrukció, mint az európaié? Ennyivel olcsóbb lenne?

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.