Háromszáz kilométer – ennyit ígér a szabványos ciklus szerint a BMW i3 új fejlesztése, a 33 kWh kapacitású akkumulátorcsomag. Az új fejlesztés az eredeti és továbbra is megvásárolható, 22 kWh kapacitású csomaggal azonos méretben biztosít másfélszeresére növelt hatótávolságot, értelemszerűen magasabb (egyelőre nem közölt) vételár mellett. A BMW persze óvatos, és nem tesz betarthatatlan ígéreteket, ezért a 300 helyett azt mondja: 200 kilométert még a legkedvezőtlenebb körülmények között is meg tud tenni az autó.    

  Ami a töltési igényeket illeti, gyorstöltőről ugyanúgy három óra alatt lezajlik a folyamat, hagyományos háztartási csatlakozóról nyolc helyett tíz órán át tart a töltés. Az idén nyártól kapható, új modellhez igazodva módosított töltőegységet (Wallbox) bocsát forgalomba a BMW. Ahogy a normál akkuhoz, a megnövelt kapacitású  egységhez is kérhető hatótávolság-növelő rendszer.  A hátsó tengely fölött beépített, kéthengeres motorkerékpár-motor kilencliteres tankból táplálkozik, és 150 kilométernyi plusz távolság megtételére teszi alkalmassá az autót. A 150 km/óra végsebesség pont annyi, mint eddig; álló helyzetből egy tizedmásodperccel lomhábban (7,3 mp) gyorsul százra az autó. Az új modellváltozat, amelyet az akkumulátor töltéstároló képessége nyomán i3 (94Ah) néven emleget a BMW – ezzel párhuzamosan az eredeti modell neve i3 (60 Ah)-ra változik – nem csak belül, de kívül is többet tud. BMW i3 Megkapta például az eddig kizárólag az i8-hoz kérhető, protonkék fényezést. A belső kivitel négyféle szinten választható, a felhasznált anyagok között kétféle fát, természetes cserzésű bőrt, gyapjút és egyéb, megújuló forrásból származó matériákat találunk. A vezetőtámogató rendszerek kínálata is bővült, mostantól az alapkivitelhez is jár a távolságtartó, dugóban araszoló tempomat, a tábla- és gyalogosfelismerés, valamint az autonóm vészfékrendszer.