A napokban a friedrichshafeni Aero 2016 szakkiállításon mutatták be a Magnus Aircraft nevű magyar cég és a Siemens közös fejlesztésű, eFusion névre keresztelt elektromos repülőgépét, mely hamar innovációs díjjal is gazdagodott. Az  újszerű gép sorozatgyártása, az első tesztrepülések után 2017-ben indulhat, de már előrendelhető. Az igazgató közlése szerint addig folytatják a gép fejlesztését, amíg a jelenlegi egy órás üzemidőt több órásra tudják hosszabbítani, továbbá hozzátette, hogy a gép oktatásra, így kényszerhelyzeti képzésre és műrepülésre is alkalmas. Andréka Domonkos korábban az MTI-nek elmondta, hogy a mintegy egymillió euróból kifejlesztett eFusion nevű típus kétüléses, könnyű szerkezetes repülőgép, ami kompozit anyagokból készült, súlya pedig mindössze 410 kilogramm.

  Előzetesen ezres nagyságrendű megrendelésre számítanak, javarészt a kínai légtér megnyitása, másrészt a vészhelyzeti képzés növekedése miatt. A jelenlegi repülőhöz a Siemens szállította az elektromos motort, később pedig egy hibrid, Rotax motorral közösen dolgozó rendszert is be szeretnének mutatni. Felhasználható a későbbiekben a pilótaképzésben, valamint a vészhelyzeti képzésben is, mivel az ülések egymás mellett vannak. A piaci bevezetés a hatósági engedélyek megszerzése és a gyártókapacitás bővítése után 2017 közepére várható.