Sportszedánnal erősít a Hyundai

Koreában már kapható

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2016.04.29. 13.00

204 lóerős turbómotor, hétfokozatú duplakuplungos váltó: a Hyundai Elantra Sport izgalmas csomagnak ígérkezik.

Sportszedánnal erősít a Hyundai

Az Európában forgalmazott Elantra mintha direkt nem keresné a vásárlók kegyeit, a 128 lóerős, 1,6 literes benzinmotor és a 136 lovas 1,6-os dízel az izgalom leghalványabb ígéretével sem ámítja az érdeklődőket. Pedig a gyár külön kihangsúlyozza a jelentős mennyiségű ultranagy szakítószilárdságú acélt tartalmazó vázszerkezet kiemelkedő torziós szilárdságát, ami elvileg decens vezetési élményt tenne lehetővé. Ha minden jól megy, a helyzet kedvezőbbre fordulhat: Koreában ugyanis már bemutatták az Elantra Sport modellt. Ez a Hyundai-Kia csoport egyhatos turbómotorjának az erősebb, 204 lóerős, 265 Nm nyomatékú változatát kapta meg – a blokk eddig csak 185 lóerős kivitelben volt elérhető a Hyundai-kínálatban. Hyundai Elantra Sport Az autón rögtön látszik, hogy különleges darab: módosított első lökhárító, nagyobb légbeömlők, xenon fényszórók, széles küszöbtoldatok, diffúzoros hátsó lökhárító, krómozott kipufogók és persze elöl-hátul LED helyzetjelzők, illetve nappali fény segít azonosítani a sportszedánt. Felárért hátsó szárny, látványos 18 colos felnik, sportülések és vágott aljú kormánykerék is kérhető a modellhez. Ha nem is szélvészgyors, 8,0 másodperces gyorsulásával nem vall szégyent az autó, amely hatfokozatú kézi vagy hétfokozatú duplakuplungos váltóval rendelhető. Az Elantra Sport európai forgalmazásáról még nincsenek információink.

Kommentek

Így indul egy Ikarus kemény 20 év állás után

Egy villanásnyi jelenet a polgári csirketelep életéből, ahol régi magyar csodák születnek újjá.

F1: Rosberg elmondta a véleményét Ecclestone-ról

Hosszú évtizedek után Bernie Ecclestone-t eltávolították az F1 éléről, Nico Rosberg így reagált rá.

F1: Pokolian nehéz lesz előzni az új autókkal

A Force India pilótája, Esteban Ocon is azt mondja, hogy a 2017-es autók nagyon jól fognak kinézni, de az előzésekkel gond lehet.

F1: Valentino Rossi nem bánja, hogy nem váltott

A MotoGP-legenda Valentino Rossi nem bánkódik amiatt, hogy egy évtizeddel ezelőtt nemet mondott a Forma-1-re.

Ezért jobb a busz, mint az autó

Hétfő óta több nagyvárosban, köztük Budapesten is szmogriadó van érvényben. Ezzel kapcsolatban megint felerősödtek a busz kontra autó viták.

Azért ezen a szmogriadón még volna mit finomítani

Eltelt az első idei szmogriadós nap. Nem csalódtunk benne, ugyanolyan átgondolatlan, zűrzavaros és a legkevésbé sem felhasználóbarát, mint úgy általában a teljes hazai közlekedésszabályozás.

Brawn: Egyszerűsíteni fogjuk a Forma-1-et

A Forma-1 sportügyeinek irányítójává frissen kinevezett Ross Brawn szerint a megújulás kulcsa az egyszerűség lesz.

F1: 1000 lóerőig jut a Honda?

A Honda 2017-re teljesen újratervezte Forma-1-es erőforrását, de az idei elvárások tekintetében nagyon óvatosak.

Tavaly megállt a Forma-1 hanyatlása

2016-ban hétéves trend szakadt meg, a Forma-1 televíziós nézettsége a tavalyi évben nem csökkent tovább.

Crossoverként tér vissza a Mitsubishi sportkupéja

Állítólag Mitsubishi Eclipse néven kerül piacra a japán márka új városi crossovere. Merész lesz, és talán hibrid is.

Forma-1-es fejes lett Ross Brawn

A Forma-1 új tulajdonosa, a Liberty Media Ross Brawnt tette meg az F1 sportért felelős ügyvezető igazgatójának.

Félretájékoztatták az autósokat, nincs 150 ezres bírság

Hétfő reggel óta él Budapesten a szmogriadó riasztási fokozata, ami rengeteg autóst érint. A hivatalos híradásokban megjelent 150 000 forintos maximális bírság elrettentő, ezért utánajártunk a büntetési tételeknek.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.