Az Európában forgalmazott Elantra mintha direkt nem keresné a vásárlók kegyeit, a 128 lóerős, 1,6 literes benzinmotor és a 136 lovas 1,6-os dízel az izgalom leghalványabb ígéretével sem ámítja az érdeklődőket. Pedig a gyár külön kihangsúlyozza a jelentős mennyiségű ultranagy szakítószilárdságú acélt tartalmazó vázszerkezet kiemelkedő torziós szilárdságát, ami elvileg decens vezetési élményt tenne lehetővé. Ha minden jól megy, a helyzet kedvezőbbre fordulhat: Koreában ugyanis már bemutatták az Elantra Sport modellt. Ez a Hyundai-Kia csoport egyhatos turbómotorjának az erősebb, 204 lóerős, 265 Nm nyomatékú változatát kapta meg – a blokk eddig csak 185 lóerős kivitelben volt elérhető a Hyundai-kínálatban. Hyundai Elantra Sport Az autón rögtön látszik, hogy különleges darab: módosított első lökhárító, nagyobb légbeömlők, xenon fényszórók, széles küszöbtoldatok, diffúzoros hátsó lökhárító, krómozott kipufogók és persze elöl-hátul LED helyzetjelzők, illetve nappali fény segít azonosítani a sportszedánt. Felárért hátsó szárny, látványos 18 colos felnik, sportülések és vágott aljú kormánykerék is kérhető a modellhez. Ha nem is szélvészgyors, 8,0 másodperces gyorsulásával nem vall szégyent az autó, amely hatfokozatú kézi vagy hétfokozatú duplakuplungos váltóval rendelhető. Az Elantra Sport európai forgalmazásáról még nincsenek információink.