Nem lesz már olcsó Renault

Szerző: Vezess levél küldés 
Dátum: 2016.04.29. 14.14

Áprilistól új vezetője van a Renault Hungáriának, Wachtler Tamás megmutatná a kocsikat az embereknek, hogy elcsábítsa őket a konkurenciától. Sok új modell érkezik, olcsó Renault nem lesz.

Nem lesz már olcsó Renault

A hosszú és sikeres időszak után nyugdíjba vonuló Maróthy Miklóstól április 1-től Wachtler Tamás vette át a Renault Hungária vezetését. A szakember korábban a francia vállalat párizsi és szlovén központjában is dolgozott, elsősorban marketing területen. Mint a héten lezajlott sajtóbeszélgetésen a 37 éves menedzser elárulta, három célja van. Az egyik, hogy Magyarországon a top 5-be kerüljön a Renault az eladások tekintetében. Ez elsőre nem tűnik nagy feladatnak, hiszen 2015-ben hatodik volt a márka, ám míg az 5%-os piaci részesedést jelentett, az ötödik helyen álló Suzuki már 8%-ot hozott el. Vagyis ahhoz 50 százalékos növekedést kell elérni. A Dacia esetében a cél, hogy megtartsák a jelenlegi piacrészesedést. Mint Wachtler Tamás elmondta, szerinte a magánügyfeleket kell meggyőzni, és ha ez sikerül, akkor a flották terén is sikeresebbek lesznek. Szerinte az emberek nem ismerik eléggé a Renault új modelljeit, ezért markánsabb jelenlétre van szükség ennek megváltoztatásához. Olyan helyeken kell jelen lenniük, ahol az emberek megtapogathatják, közel kerülhetnek az autókhoz. A cél, hogy más márkáktól tudjanak elcsábítani vevőket. Második célként a márka imázsának növelése, míg harmadikként a szolgáltatások minőségének javítását jelölte meg. Utóbbiban a legjobbak közé akar kerülni a márka. Ehhez szerinte az kell, hogy folyamatosan oktassák a kereskedőket, szerelőket, a tanultakat beépítsék a folyamatokba és azok alkalmazását ellenőrizzék, próbavásárlásokkal. Számos új modell érkezését is beharangozta az ügyvezető igazgató. Így elmondta, hogy 2016-ban nemcsak a Mégane és a Talisman kombiváltozatai mutatkoznak be Magyarországon, de jön a megújult Clio, majd év végén jön az új Scénic és Grand Scénic. Emellett bemutatkozik majd az Alaskan pick-up is, amely várhatóan a Nissan Navara alapjaira épül majd. Jövő év elején érkezik egy új Laguna jellegű szedán a kínálatba, ami a Mégane-nál nagyobb, a Talismannál kisebb lesz. Eredetileg az ázsiai piacra szánta a márka, de amikor az európai régiók vezetői meglátták, milyen jól néz ki, kérték, hogy itt is kapható legyen. Bár a Fluence idén kifut, az új modell nem azt pótolja, sőt, a keresett limuzin utód nélkül tűnik el a kínálatból. Mint Wachtler elmondta, a jövőben nem lesz ilyen jellegű „olcsó” Renault-modell, az árérzékeny vevőknek a Dacia típusait kínálják. A román márka egyébként új lendületet vett idehaza, 30 százalékkal megnőtt a Loganok eladása. Állítólag a Lada megjelenése körüli felhajtás világított rá újra az olcsó autóra. A Duster továbbra is jól megy, de már tudni, hogy 2018-ban utódot kap.

Kommentek

Ismét csökken az üzemanyag ára

Szerdán folytatódik az üzemanyag árának csökkenése, ezúttal a gázolaj lesz olcsóbb.

Tarlós véget vet az autósok rommá bírságolásának

Tarlós István szerint változtatni kell a közterület-felügyeletek szellemiségén az autósok bírságolását illetően, a főpolgármester módosítást is kezdeményez az ügyben.

Kátyúba hajtott a Ferrarival, az önkormányzat fizetni fog

Jótékony célra ajánlotta fel az önkormányzattól kapott kártérítést a kátyúban megsérült Ferrari után tulajdonosa.

Fokozatosan szorulnak ki az autók Londonból

London polgármestere hatékony lépéseket tesz a levegő minőségének javítása érdekében. Most az iskolák környékéről tiltotta ki az autókat.

F1: Räikkönen nem bírja a tempót?

Kimi Räikkönen nem volt igazán versenyképes az Ausztrál Nagydíjon, a Ferrarinál többet várnak tőle, de vajon képes lesz-e hozni?

F1: Az újonc is beszólt a McLarennek

Fernando Alonso után újonc csapattársa, Stoffel Vandoorne is azt nyilatkozta, hogy a McLaren-Hondáé a leglassabb autó a mezőnyben.

Tarlós István felébredt a kómából

A magyar közlekedési szankcionálás rendszere (magyarul: a büntetések) kilenc éve romlott el teljesen, amikor még Gyurcsány kormánya kitalálta az objektív felelősség nevű baromságot. Tarlós hol volt eddig, hogy ezt csak most vette észre?

Darth Vader egyszerűen kamionná vált

Egy dizájner olyan Kamazt gondolt ki, melyre legszívesebben már most felülnénk, mert ötvözi a versenykamionokat és az űrhajókat.

F1: Hamilton nagyon ráizgult az idei szezonra

Lewis Hamilton az idénynyitó Ausztrál Nagydíj után úgy fogalmazott, hogy az idei szezonban a legjobbak csapnak össze a vb-címért.

F1: Vizsgálják a melbourne-i pályainváziót

Bár egyesek ünnepelték, hogy a nézők az Ausztrál Nagydíj leintése után bemehettek a pályára, a Nemzetközi Automobil Szövetség kivizsgálja az egyértelműen veszélyes esetet.

Bicikli 11 millióért, nooormális?!

A jacht után most itt a Bugatti-kétkerekű: a PG bringája műszakilag is odateszi magát, de 39 ezer dolláros ára azért így is magas.

Hemzsegnek az 50 ezres kanyarok Budapesten

Mutatjuk, hol kaphatsz súlyos büntetést Budapesten, ha egy kicsit nem figyelsz, vagy nem követed a szabályokat.

Munkagéppel mennek a tüntetők ellen a rendőrök

A szomszédos Szlovákiában fejlesztik a jövő rendőrségi oszlatójárművét. A Božena Riot az építőipari és mezőgazdasági munkagépek ketrecharcos unokatestvére.

Ez minden idők legmagabiztosabb parkolóból történő kiállása

Hogy tudott innen így kiállni? Oda egy hajszál nem fért volna! Hozzáért vagy nem ért hozzá? Megannyi kínzó kérdés!

F1: 2017-re kicsinálták az előzéseket

A versenyzők elmondása alapján beigazolódtak az előzetes félelmek, a 2017-es Forma-1-es autókkal igen nehéz, ha nem lehetetlen előzni. Idén körmenetek jöhetnek.

Egy apró csavar élete az F1-ben

Egy aprócska alkatrész, ami hatalmas utat tesz meg, mire behelyezik egy Forma-1-es autóba. Most végignézheted a folyamatot.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.