Titkolózik a dízelbotrányról a Volkswagen

Szerző: Vezess levél küldés 
Forrás: MTI
Dátum: 2016.04.28. 08.27

A Volkswagen közölte, hogy eredeti tervétől eltérően nem hozza nyilvánosságra április végéig a dízelautóit érintő emissziós csalási ügyben folytatott átfogó vizsgálat részeredményeit.

Titkolózik a dízelbotrányról a Volkswagen

A cég szerint ez jelentős kockázatokat hordozna, és árthatna a további vizsgálatoknak is. A közleményben emlékeztetnek arra, hogy a Volkswagen felügyelőbizottsága 2015. szeptember végén a Jones Day Ügyvédi Irodát bízta meg az ügy átfogó vizsgálatával. A Jones Day szerint a jelenlegi helyzet alapján a vizsgálat az idén a negyedik negyedévben zárható le teljesen. A vizsgálat már előrehaladott állapotban van – közölte a VW. Eddig mintegy 65 millió dokumentumot készítettek össze digitális értékelésre, és a Volkswagen több mint 10 millió dokumentumot továbbított áttekintésre az ügyvédeknek. Mintegy 450 interjú készült, és még több tucat meghallgatás van hátra. A VW hangsúlyozza: az Egyesült Államokban folyamatban lévő eljárások – magánperes felekkel és több hatósággal, köztük a Környezetvédelmi Ügynökséggel (EPA), a Szövetségi Kereskedelmi Bizottsággal (FTC), az ötven amerikai szövetségi állam legfőbb ügyészségeivel és a Szövetségi Igazságügyi Minisztériummal – olyan döntő fázisba jutottak, hogy ez a Volkswagen részéről a legnagyobb mértékű titoktartást követeli meg. A konszern felügyelőbizottsága és az igazgatóság azt tervezi, hogy az USA-ban részletesen közzé fogják tenni a vizsgálat tárgyát képező tényeket, amint átfogó egyezségre sikerül jutni az Igazságügyi Minisztériummal.

Kommentek

Tarlós véget vet az autósok rommá bírságolásának

Tarlós István szerint változtatni kell a közterület-felügyeletek szellemiségén az autósok bírságolását illetően, a főpolgármester módosítást is kezdeményez az ügyben.

Kátyúba hajtott a Ferrarival, az önkormányzat fizetni fog

Jótékony célra ajánlotta fel az önkormányzattól kapott kártérítést a kátyúban megsérült Ferrari után tulajdonosa.

Fokozatosan szorulnak ki az autók Londonból

London polgármestere hatékony lépéseket tesz a levegő minőségének javítása érdekében. Most az iskolák környékéről tiltotta ki az autókat.

Marchionne már nem hisz a Fiatban

A Fiat erős és sikeres volt, ám most a jelenlegi erősségeinkre kell koncentrálnunk, ez pedig a Jeep – kommentálta az olasz anyamárka indiai piaci esélyeit a Fiat Chrysler elnöke.

Munkagéppel mennek a tüntetők ellen a rendőrök

A szomszédos Szlovákiában fejlesztik a jövő rendőrségi oszlatójárművét. A Božena Riot az építőipari és mezőgazdasági munkagépek ketrecharcos unokatestvére.

Ez minden idők legmagabiztosabb parkolóból történő kiállása

Hogy tudott innen így kiállni? Oda egy hajszál nem fért volna! Hozzáért, vagy nem ért hozzá? Megannyi kínzó kérdés!

F1: 2017-re kicsinálták az előzéseket

A versenyzők elmondása alapján beigazolódtak az előzetes félelmek, a 2017-es Forma-1-es autókkal igen nehéz, ha nem lehetetlen előzni. Idén körmenetek jöhetnek.

Egy apró csavar élete az F1-ben

Egy aprócska alkatrész, ami hatalmas utat tesz meg, mire behelyezik egy Forma-1-es autóba. Most végignézheted a folyamatot.

Idén is lazajlott a hazai legnagyobb autós és tuningszeánsz

Idén is megrendezték a legnagyobb, legszínesebb benzingőzös hazai bulit, az AMTS-t, és mi idén is kimentünk egy fényképezőgéppel, hogy lőjünk pár fotót.

Hogyan hajtogassunk Suzuki Ignist?

Az origami az egyik legrégebbi japán szabadidős tevékenység, ami ma is töretlenül népszerű, az új Suzuki Ignis pedig kellően dekoratív ahhoz, hogy ihletet adjon egy elszánt hajtogatónak.

Na ilyen fotókat sem láttunk még magyar használtautó-hirdetésnél

Sok cifra hirdetéssel találkoztunk már, de ilyet még soha nem láttunk.

Hatalmas és okos SUV a Škodától

A Škoda bolygóközi méretű teret, a korszak színvonalán álló vezetési segédeket és jó minőséget csomagolt vonzó, biztonságérzetet sugalló terepjárós formába Kodiaq név alatt.

Eladhatatlan rémség a Bentley gúnyába csomagolt Mustang

Időnként megpróbálkoznak az átöltöztetett Ford Mustang eladásával, de évek óta senki nem vevő a replikára.

Jean Todt: Túl nagyok a különbségek

Az autók gyorsabbak, szebbek és nehezebben vezethetőek, de Todt szerint még mindig túl nagyok a különbségek a mezőnyben.

F1: Ezért kellett halasztani a melbourne-i rajtot

A Forma-1 állandó versenyigazgatója, Charlie Whiting elmagyarázta, miért nem engedték el a mezőnyt elsőre az Ausztrál Nagydíjon.

F1: Így készült az Ausztrál Nagydíj graffitije

Time lapse videó mutatja meg, hogy hogyan készült az Ausztrál Nagydíj graffitije.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.