A Volvo megépítette a világ legkényelmesebb luxusszedánját

Volvo S90 Excellence Concept

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2016.04.28. 08.00

Az XC90-ben debütált kényeztetési koncepciót továbbfejlesztve a Volvo meglépte azt, amit minden luxusautó-gyártónak már rég meg kellett volna tennie.

A Volvo megépítette a világ legkényelmesebb luxusszedánját

Tudod, mire nincs egyáltalán szükség egy luxusautóban? Na? Várj, segítünk:

  Anyósülésre. Adva van a sofőr, nehezen megkerülhető tétel, és persze a főnök, akit szállítania kell. És kész. Vannak persze különleges helyzetek, amikor testőrök, titkárok utaznak a jobb egyben, de ők végső soron elférnek a vezető mögött, ráadásul nem minden milliomosnak kell menet közben dolgoznia és/vagy az életéért aggódnia. Nem véletlenül szerelik fel a prémiumgyártók nyújtott limuzinjaikat messze előre tolható, lenyitható háttámlás, előre buktatható utasülésekkel. Ahelyett, hogy ahogy van, kidobnák az egészet a csudába.
Chilling out - tedd fel a lábad, dőlj hátra, és lazulj el

Chilling out – tedd fel a lábad, dőlj hátra, és lazulj el

A Volvo pontosan ezt tette az S90 Excellence koncepció esetében. Valójában a tanulmány nem is autó, csupán a beltér tökéletesen funkcionális makettje, de így legalább jobban átlátjuk a lényeget. Az anyósülés helyén egy tologatható, fűthető gigazsámoly található, hátul öblös rekesszel, amely diszkréten elnyeli a főnök(asszony) cipőjét. Az ülések is állíthatók, így mindenki pontosan térdhajlatához simíthatja a támasztékot.
Élni tudni kell.

Kommentek

F1: Hamilton új tetkót varratott magára

Lewis Hamilton új tetoválással kezdte az évet.

Bottas: Szoros lesz Hamiltonnal!

A világbajnok Nico Rosberg helyére igazolt Valtteri Bottas úgy véli, szoros lesz a verseny közte és Lewis Hamilton között, de tudnak majd együttműködni. A finn pilóta első F1-es győzelmére hajt a Mercedesnél.

F1: Fontos vizsgán felelt meg a fejvédő

Az FIA a bevezetés előtt álló fejvédő rendszerrel is szimulálta Fernando Alonso hatalmas 2016-os bukását.

Hivatalos, Massa visszatér a Forma-1-be

Dőlnek a dominók: mostantól egyértelmű, hogy Valtteri Bottas a Mercedesnél folytatja, ugyanis a Williams-csapat hivatalosan is bejelentette, hogy szerződést kötöttek Felipe Massával 2017-re.

F1: Hivatalosan is megvan Rosberg utódja

A Williams hétfőn hivatalosan is bejelentette Felipe Massa visszatérését, ezzel az is végérvényesen eldőlt, hogy Valtteri Bottas lesz Lewis Hamilton új csapattársa.

Ime az új Citroën C3, ami nem csak feltűnő

Az utóbbi években nem volt ennél fontosabb típus a francia márkánál, az egyedi stílussal hódító C3-nak a városi kisautók népes mezőnyében kell helytállnia.

F1: Megmenekülhet a sereghajtó?

Pár napja maradt a csődbe jutott Manor-csapatnak a túlélésre, de úgy tudni, van már érdeklődő, megmenekülhet az alakulat.

Jön az elektromos Master

Nem lesz átlagon felüli a hatótávja, de azért megpróbálkozik vele a Renault az európai piacon.

F1: Rénszarvas húzta a világbajnokot

A kétszeres F1-világbajnok Mika Häkkinen a hétvégén megházasodott, a szertartás végén igen rendhagyó, de nagyon stílusos módon távozott a pár.

F1: A Ferrarival együtt jön az új McLaren

A McLaren-Honda is bejelentette 2017-es modelljének leleplezési időpontját, a Ferrarival egy napon mutatják majd be új autójukat. Régi-új szín kerülhet a járgányra?

F1: Hivatalos, hogy Wehrlein a Saubernél folytatja

A Sauber hivatalosan is bejelentette 2017-es felállását. Ahogyan arra hetek óta számítani lehetett, Pascal Wehrlein lesz Marcus Ericsson csapattársa.

F1: A szezon közepétől nyerhet a Red Bull

A Red Bull tulajdonosa, Dietrich Mateschitz csak a 2017-es idény közepétől vár futamgyőzelmeket csapatától. A Renault-n múlik, mennyire lesz sikeres az alakulat.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.