Várhatóan változatlan áron halad tovább elődje nyomdokain a ráncfelvarrott Land Rover Discovery Sport, a márka új generációs modellcsaládjának első és bemutatása óta is egyetlen képviselője. Míg a külső formai jegyek szerény mértékben változtak – elérhető egy új optikai csomag, illetve négy friss színárnyalat is rendelkezésre áll -, az utastérben szembeötlő az átalakulás.

Mostantól elérhető opció az InControl Touch Pro multimédiás rendszer, amelynek a széria 8,0 colos helyett 10,2 colos érintőképernyője felismeri a mobiltelefonon megszokott, többujjas kézmozdulatokat – a söprést, az elhúzást, a csippentést és így tovább. A Discovery Sport érdekes, az autóiparhoz egyáltalán nem kapcsolódó funkciója a Tile rendszer támogatása: az apró Bluetooth-jeladókat táskájába rejti, kulcsára akasztja, a gyerek tesicuccára hurkolja az ember, és a központi leolvasó – jelen esetben az autó – figyelmezteti a felhasználót, ha valamelyik beprogramozott tételt nem észleli. Így elkerülhető, hogy a teleknél derüljön ki, otthon felejtettük a nyaraló kulcsát…
Ezt az okostelefonos alkalmazást a Land Rover elsőként kínálja az autógyárak közül (valójában a felhasználó telefonja végzi a munkát, az autó csak kezelő- és figyelmeztető felületet ad hozzá); érdekes lesz látni, hogy mennyire terjed el. Ennél egyértelműbb a haszna az olyan új biztonsági funkcióknak, mint az alapáras éberségfigyelő rendszer, a jelzőtábla-felismerő funkcióval társított adaptív sebességhatárolás, valamint az aktív sávbantartás. Land Rover Discovery Sport