E-Mercedes, ami tágasabb, mint az S-osztály

14 centi extra lábtér

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2016.04.26. 16.00

Pekingben mutatta be, ott is gyártja az E-osztály nyújtott tengelytávú kiadását a Mercedes. Értjük a logikáját, csak idegen tőlünk.

E-Mercedes, ami tágasabb, mint az S-osztály

Minden az arányokról szól. Az S-osztály, hiába hatalmas és tágas, demokratikusan osztja meg a rendelkezésre álló belteret az első és hátsó utasok között. A modell nyújtott tengelytávú kiadása megoldja ezt a problémát, ám jóval hosszabb, és valamivel költségesebb is, szóval kompromisszumos megoldás.

Hatvanhárom ízlésesebb színvariáció áll rendelkezésre.

Ha már kompromisszum, akkor legyen olyan, ami az autó tulajdonosának kedvez, gondolja a kínai piac, és rakásra rendeli meg az autógyártóktól a zászlóshajó alatti modellekből készített, nyújtott tengelytávú változatokat. A főnöknek így bőven jut hely, a sofőr meg érje be azzal, ami van – na nem, mintha az új generációs E-osztály akár nagy testvéréhez viszonyítva fapadosnak volna mondható. A nyújtott E-osztály pontosan 14 centivel több helyet kínál a két tengely között. Azt gondolnánk, ez mind a hátsó lábteret gyarapítja, de nem, a direktor úr térdének csupán 137 extra milliméter jut, a maradékot minden bizonnyal az ülés módosított elhelyezése viszi  el.
Presztízs és praktikum: a nyújtott limuzin normál ötszemélyes szedánként is funkcionál.

Presztízs és praktikum: a nyújtott limuzin normál ötszemélyes szedánként is funkcionál.

A hosszabbított limuzin természetesen a szériához rendelhető összes biztonsági és kényelmi extrát felvonultatja, de gyanús, hogy főleg az olyan tételeknek lesz keletje, mint a 64 színárnyalatban variálható beltéri világítás.

Kommentek

Nagy baleset történt az F1-pilóta orra előtt

Az utakon mindenki egyforma, és ugyanakkora eséllyel fut bele egy balesetbe. Még egy F1-es pilóta is.

F1: Iszonyú sokat gyorsulnak az új autók

Az FIA legfrissebb szimulációi szerint egyes kanyarokban akár 40 km/h-val is nőhet az autók sebessége 2017-ben.

Hol kapni még új autót szívómotorral?

Mind több márka törli a turbómentes motorokat, mert az EU-szabványos fogyasztásmérés a feltöltött motoroknak kedvez. A 2008-hoz azonban atmoszférikus háromhengerest is választhatnak az óvatosabbak.

F1: Nagyot lépett előre az új motorral a Renault

A Red Bull technikai igazgatója, Adrian Newey szerint a Renault nagyot lépett előre a 2017-es motorral, de nagy kérdés, hogy a riválisok mennyit haladtak.

Megvan, ne keresd tovább a belső égésről készült tökéletes videót

Láttunk már hengerfej helyett plexivel zárt motort, amiben jól látszott a robbanások sorozata. Mókás volt, de ez a videó a profi bemutatása a történetnek, egyszerűen kihagyhatatlan.

F1: Bottas szabadon versenyezhet Hamiltonnal

A Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda leszögezte, hogy a Nico Rosberg helyére szerződtetett Valtteri Bottas sem lesz másodhegedűs, megverheti Lewis Hamiltont, ha tudja.

F1: Felülmúlná Alonsót a McLaren-újonc

A McLarennél idén bemutatkozó Stoffel Vandoorne azt mondja, nem egyszerűen a top10-ben akar végezni, hanem győzni akar, bár azt is tudja, idén erre még nem lesz sok esélye.

F1: Bottas még nem a végleges megoldás

A Mercedes-főnök nem titkolja, hogy Valtteri Bottas helye egyelőre csak 2017-re biztos a csapatnál, a jövőre nézve bőven van opciójuk.

Rákaptak a pestiek a percdíjas villanyautókra

A GreenGo bővítette a flottája méretét, az eddigi 45 elektromos autó helyett immár 75 autót biztosít regisztrált felhasználói számára.

Horvát villanyautó verte el a Bugatti Veyront

Na jó, nem akármilyen villanyautó, hanem a Rimac Concept One, ami sorra eszi meg a szupersportautókat.

Óriási rekord a szentgotthárdi Opel-gyárban

Szentgotthárd rekordévet zárt 2016-ban: közel 630 ezer motor készült az Opel magyarországi gyárában, ami 23 százalékkal több, mint eddig bármikor.

F1: Sainzot zsákutcába vitte a Red Bull?

A Toro Rossó-s Carlos Sainz nehezen emészti meg, hogy a Red Bull nem engedte más csapathoz, miközben házon belül sincs előrelépési lehetősége.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.