A Renault új globális zászlóshajója

Renault Koleos

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2016.04.25. 10.00

A múlt heti előzetest követően immár teljes valójában megérkezett a Renault új középkategóriás szabadidőjárműve.

A Renault új globális zászlóshajója

Talisman, Espace, Koleos: Európában ez a három modell vezeti fel a Renault termékkínálatát. Más piacokon azonban sem a Laguna utódjának, sem a crossoveres hangulatú buszlimuzinnak nincs létjogosultsága, ezért valójában mostantól a Koleos számít a francia márka globális zászlóshajójának. Az autó nevében közösséget vállal ugyan elődjével, ám más a hangvétel, más a kategória, és más a küldetés is: az újonc 4670 mm hosszú, tengelytávja 2710 mm, tizenkét centivel terebélyesebb, mint elődje. Nemcsak kívül nagy az autó, belső terét is a szegmens legnagyobbjai közé sorolja a Renault, kiemelve a 28,9 centiméteres hátsó térdhelyet.

Tovább képek a Galériában

Nemcsak tágas, uras is a Koleos: akár hátra is rendelhető ülésfűtés, elöl felárért szellőztethetők is az ülések, a beltéri világítás színe szabályozható, a műszerfalat kellemes tapintású és karcálló anyag borítja. A kormánykerék, illetve a szélvédő is kérhető fűtéssel, bizonyos piacokon pedig távvezérelt motorindítás funkció, illetve extra hatékony utastéri légszűrő is rendelhető. Az immár megszokott multimédiás rendszer kétféle képernyőméretben kérhető: a 7 colos, fekvő monitor mellett elérhető a 8,7-es, álló formátumú kezelőfelület; a vezetéssel kapcsolatos információk a műszeregységben elhelyezett, 7 colos kijelzőn jelennek meg. Az audiorendszer akár 12 hangszórós Bose-egység is lehet.

Kommentek

Kiderült, hogyan úszható meg az 50 ezres bírság

Lehet egy módja annak, hogyan kerülhető el a közterület-felügyelők által kiszabott 50 ezres bírságok kifizetése.

Durva rekord a magyar autópályákon

Az előző évhez képest 2016-ban jelentősen nőtt a bliccelő autósok ellen indított pótdíjas eljárások száma Magyarországon.

BMW M8: új legenda születik

Az 5-ös és 7-es szériákkal közös padlólemezre épül a leendő BMW 8-as szuperkupé. Már az M-verzióját tesztelik.

Elektromos terepkupét fejleszt a Škoda

305 lóerős, összkerékhajtású hajtáslánc, 500 kilométeres hatótávolság: a Škoda Vision E magas szinten indítja a cég elektromos offenzíváját.

F1: A kis Schumacher is világbajnok lenne

Michael Schumacher fia, Mick édesapját tekinti a bálványának, így ő is szertne a Forma-1-es világbajnoki címig jutni.

F1-es motorértekezletre megy az Audi

Német sajtóértesülés szerint a jelenlegi motorgyártók mellett a Volkswagen-csoport egyik képviselője is ott lesz a Forma-1-es erőforrások jövőjét illető pénteki megbeszélésen.

Egykori KGB-s autót 4,5 millióért? Valaki?

A V8-as Tatra egy KGB-s változata került fel nemrég az eBay-re, amire most bárki licitálhat.

Nagyon jó hír jött az uniós közlekedési balesetekről

Kétéves stagnálás után tavaly ismét csökkent a halálos közúti balesetek száma az Európai Unióban.

Alonso: Nincs több kávészünet!

Fernando Alonso szerint belülről egészen nagy a különbség a korábbi és a 2017-esautók között, a kanyarsebesség elképesztő. Még a McLarenben is.

A KRESZ örök dilemmájára kerül most pont

Kiengedjem? Ne engedjem ki? Mikor engedjem ki?

Így javítanak utat Ukrajnában, nem szép látvány

A járhatatlan sártengerré változó földutakat régen gyakran töltötték fel építési törmelékkel, téglákkal, amelyet a járművek szép lassan bedolgozták a földbe, és ideig-óráig könnyebb volt a haladás.

Hivatalos: jön az új Ikarus

Cseppfolyós földgázzal (LNG) hajtott buszok gyártásába kezd az év második felében az Ikarus.

Miért csökkentették 70-re a tempót a reptéri úton?

Pár hónapja felvetettük a Budapest Közútnál, hogy tán újra kéne gondolni a repülőtéri gyorsút forgalmi rendjét. És, Isten irgalmazzon lelkünknek, újra is gondolták!

Morbid: El akarták lopni a Ferrari-alapító maradványait

Az olasz rendőrség kedden közölte, hogy sikerült meghiúsítaniuk a néhai Ferrari-alapító, Enzo Ferrari földi maradványainak ellopását. Váltságdíjra utaztak a reménybeli sírrablók.

F1: A Merci-főnökön röhög az egész internet

Toto Wolff beindította a mémgyárakat az Ausztrál Nagydíjon bemutatott asztalcsapkodásával.

Videó: Ilyen közel voltak a nézők Vettel Ferrarijához

Sebastian Vettel melbourne-i fedélzeti kamerás felvételéből látszik igazán, mennyire veszélyes volt, hogy a nézők már a levezető körön a pályára rohantak.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.