Harciasabban támad a Lexus

Lexus IS modellfrissítés

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2016.04.25. 15.00

Ideje volt felvarrni a középkategóriás Lexus IS ráncait. Az autó hajtásláncai maradtak a régiben, minden más fejlődött.

Harciasabban támad a Lexus

Erősebb biztonság, feljavított ergonómia, dögösebb megjelenés: címszavakban ebből áll a Lexus IS félidős ráncfelvarrása. A 2013-ban bevezetett modell kackiásabb fényszórókat kapott, megnövelték a lökhárítóba vágott légbevezető nyílásokat, módosították az orsó alakú hűtőmaszk arányait, így az átdolgozott motorházfedéllel együtt még inkább az aszfaltra lapul az autó. Az oldalsó karaktervonal határozottabb, a hátsó lámpatest belső szerkezete összetettebb lett, a kipufogók szögletes, sportos csőben végződnek.

A beltérben maradt a Remote Touch multimédiás kezelőszerv, ám megnövelték a tenyértámasz méretét, valamint végre kapott egy közvetlen nyugtázó gombot a rendszer, így egy egyszerű OK kedvéért nem kell az egeret mozgatnunk – ez vezetésbiztonsági szempontból több mint jelentős előrelépés, talán fontosabb, mint a távtartó tempomatot, sávban tartó automatát, a közeledő autót észlelve automatikusan tompítottra váltó lámpát és ráfutásgátló radart tartalmazó Lexus Safety System +. Lexus IS 2016 A központi kijelző 7 helyett 10,3 colos, módosították a pohártartókat és a központi időmérő óra számlapját, friss a középkonzol burkolatának textúrája, megújult a műszerfal tetejének kárpitját díszítő varrás – sok apróság teszi finomabbá az autó megjelenését. Egy dolog nem változott: a 245 lovas turbómotorból és 223 lóerős hibridből álló hajtáslánckínálat. Lexus IS 2016

Kommentek

F1: Helyet találtak a Red Bull-ifjoncnak

Bár Forma-1-es lehetőséget nem kapott a Red Bulltól, versenyülést azért szeretek a GP2 tavalyi bajnokának, Pierre Gaslynak 2017-re. Japánban folytatja.

Őrületes középmotoros Golf eladó, amcsi V6-ossal

Ha éppen van felesleges 1,7 milliód valami őrültségre, akkor ne keress tovább, megtaláltad. Persze a szállítás az nem lesz egyszerű, és az NKH-nak is lesz egy két szava hozzád.

Mazda MX-5 azoknak, akik nem szeretik az MX-5-öt

Biztonságérzetet adó fix C-oszloppal, a bezártság érzetét adó kemény targatetővel, komfortot adó automata váltóval is vehetnek mostantól kis Mazda roadstert azok, akik alapvetően nem is szeretik a roadstereket.

F1: Hondára vált a Sauber?

Német sajtóértesülés szerint a Sauber-csapat 2018-ra a Honda erőforrásaira válthat.

F1: Alonso nem fél a szuperújonctól

A McLarennél idén bemutatkozik a GP2-t 2015-ben sosem látott fölénnyel megnyerő Stoffel Vandoorne. Fernando Alonso elismeri a képességeit, de nem tart az ifjonctól.

Csirkebuszként élednek újjá az amerikai iskolabuszok

Guatemalában számos amerikai iskolai busz kezd új életet. Az úgynevezett csirkebuszokon azonban résen kell lenniük a turistáknak.

Rábólintottak a Forma-1 megvételére

A Forma-1 kereskedelmi jogainak felvásárlására készülő amerikai Liberty Media részvényesei kedden jóváhagyták az üzletet.

F1: Na ki jelentkezett be Bottas üléséért?

A Mercedeshez igazolt Valtteri Bottas felszabadult williamses helye is vonzó volt: a pilóta honfitársa, Heikki Kovalainen négy év távollét után is szívesen visszatért volna az F1-be a kedvéért.

Meglepő autót fotóztak az M5-ösön

Vajon ki vesz amerikai piacra gyártott Passatot itthon, mikor állítólag futóműve rosszabb konstrukció, mint az európaié? Ennyivel olcsóbb lenne?

Idén még nem parkoltak bunkóbb módon Budapesten

Egy diplomata-rendszámos Audit hanyagul a buszmegállóban hagyott gazdája. Mert miért ne? Úgysem vár senki a buszra.

Rosberg: Bottas nagyszerű megoldás

A visszavonult világbajnok Nico Rosberg szerint a Mercedes jól választott utódot Valtteri Bottas személyében, azonban nem lesz könnyű dolga a finnek.

Használt autók 1,5 millió forint körül

Kétmillió forint alatt erős a kereslet a használt autók iránt. Mi ebben a kategóriában, de inkább 1,5 millió Ft körüli áron ajánlunk használt autókat.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.