Harciasabban támad a Lexus

Lexus IS modellfrissítés

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2016.04.25. 15.00

Ideje volt felvarrni a középkategóriás Lexus IS ráncait. Az autó hajtásláncai maradtak a régiben, minden más fejlődött.

Harciasabban támad a Lexus

Erősebb biztonság, feljavított ergonómia, dögösebb megjelenés: címszavakban ebből áll a Lexus IS félidős ráncfelvarrása. A 2013-ban bevezetett modell kackiásabb fényszórókat kapott, megnövelték a lökhárítóba vágott légbevezető nyílásokat, módosították az orsó alakú hűtőmaszk arányait, így az átdolgozott motorházfedéllel együtt még inkább az aszfaltra lapul az autó. Az oldalsó karaktervonal határozottabb, a hátsó lámpatest belső szerkezete összetettebb lett, a kipufogók szögletes, sportos csőben végződnek.

A beltérben maradt a Remote Touch multimédiás kezelőszerv, ám megnövelték a tenyértámasz méretét, valamint végre kapott egy közvetlen nyugtázó gombot a rendszer, így egy egyszerű OK kedvéért nem kell az egeret mozgatnunk – ez vezetésbiztonsági szempontból több mint jelentős előrelépés, talán fontosabb, mint a távtartó tempomatot, sávban tartó automatát, a közeledő autót észlelve automatikusan tompítottra váltó lámpát és ráfutásgátló radart tartalmazó Lexus Safety System +. Lexus IS 2016 A központi kijelző 7 helyett 10,3 colos, módosították a pohártartókat és a központi időmérő óra számlapját, friss a középkonzol burkolatának textúrája, megújult a műszerfal tetejének kárpitját díszítő varrás – sok apróság teszi finomabbá az autó megjelenését. Egy dolog nem változott: a 245 lovas turbómotorból és 223 lóerős hibridből álló hajtáslánckínálat. Lexus IS 2016

Kommentek

Nagy lebukás, tényleg sok a magyar gyorshajtó

A vezetési hibák 36 százaléka gyorshajtásból fakad, de toplistás a hirtelen fékezés és a motor túlpörgetése is.

Jön a 30-as korlátozás lakott területeken?

Violeta Bulc, az Európai Unió közlekedésért felelős biztosa szerint érdemes lenne szigorúbban korlátozni a sebességet lakott területen.

Harmadik üléssort kap a Honda CR-V

Az új generációs Honda CR-V fedélzetén mostantól akár heten is utazhatnak. Egyetlen bökkenő van csupán: a sokszemélyes verziót csupán egy piacon forgalmazzák.

Marad Rexton a SsangYong csúcsmodellje

Nem várta meg a világpremiert a SsangYong, idő előtt bemutatott két képet a múlt héten beharangozott nagy szabadidő-modelljéről.

Videó: Ilyen közel voltak a nézők Vettel Ferrarijához

Sebastian Vettel melbourne-i fedélzeti kamerás felvételéből látszik igazán, mennyire veszélyes volt, hogy a nézők már a levezető körön a pályára rohantak.

F1: Lewis Hamilton önéletrajzi filmet tervez

Nem lát megfelelő színészt, ezért önmagát alakítaná.

F1: Bahreinben dől el, mi is van az előzésekkel

A Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner szerint meg kell várni a Bahreini Nagydíjat az előzésekkel kapcsolatos végleges elemzésekhez.

F1: Vérfürdő készül a középmezőnyben

Az első három csapat kiléte világos, de a best of the rest pozíciójáért 2017-ben öldöklő csata folyhat a Forma-1-es középmezőnyben. Ki van előrébb, ki bírja tovább a fejlesztési versenyt?

Tarlós téved – visszaszólt a bírságoló közteres

Több ponton vitatja a főpolgármester állításait az autósokat személyenként akár tucatnyi 50 ezres bírsággal nyakon öntő közteresek főnöke.  Tarlós szerint ne fizessenek, az ügyvéd szerint ez butaság.

F1: Nem a trükkös futómű csinálta ki a Red Bullt

A Red Bull szerint a felfüggesztésekre vonatkozó új szabályoknak nincs közük ahhoz, hogy a csapat a Ferrari és a Mercedes mögé szorult az Ausztrál Nagydíjon.

F1: Ő lesz Räikkönen utódja?

A Ferrari korábbi csapatfőnöke szerint megvan, kire cserélhetné a veterán Kimi Räikkönent a Ferrari 2018-ban.

Használt hibrid buszokat vásárol a főváros

Újra visszatérhetnek a hibrid buszok Budapestre, igaz, ezek használtak lesznek és csak szóló kivitelűek.

F1: Alonso még öt évig maradhat?

A McLaren-Honda jelenlegi versenyképessége mellett az sem lenne meglepő, ha Fernando Alonso féltávnál kiszállna, de a wokingi csapat főnöke azt reméli, sokáig marad még a kétszeres bajnok spanyol.

Lauda: Bottas máris bizonyított

A Mercedes-csapat elnöke az Ausztrál Nagydíj után úgy látja, hogy jól választottak Valtteri Bottasszal, a finn elődje, Nico Rosberg szintjén van.

Ezt a vizsgát soha nem fogja elfelejteni egyik tanulóvezető sem

Amikor az oktató közli, hogy a vizsgán egy másik autót fognak vezetni, már ott elkezdődik a para, aztán meglátják milyen autó, és picit kikészülnek.

Életveszélyes előzés után bosszúálló üldözés Békésben

Többször írtunk már a defenzív vezetési stílus életmentő hatásáról. Mert rengeteg idióta van az utakon, és ha lesüllyedünk a szintjükre, és belemegyünk egy adok-kapok szituációba, akkor azzal csak magunkat, és utasainkat veszélyeztetjük.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.