Minden Ford GT-re tizennégy vásárló jut

Brutális érdeklődés

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2016.04.24. 09.00

Mindössze 500 darabot épít új generációs sportautójából a Ford. Az érdeklődők száma nagyságrendekkel nagyobb.

Minden Ford GT-re tizennégy vásárló jut

Ha az ember készít valamit, jól esik neki, ha érdeklődnek iránta a népek. A Ford nyilván nem gondolta, hogy gondjai lehetnének az új generációs GT sportkocsi értékesítésével, ekkora túljelentkezésre talán ők sem számítottak: az ötszáz darabos szériára egyetlen hét alatt több mint hétezer érdeklődés futott be, és még három hétig fogadnak jelentkezéseket. A végső arány vélhetően ennél is durvább lesz, az pedig különösen kemény, hogy bármennyi pénzed van, nem ezen múlik a boldogságod: a Ford egyenként átnézi az érdeklődés regisztrálásakor kitöltött, hosszú kérdőíveket, és úgy dönti el, ki vásárolhat autót, és ki nem.

Az elv ugyanaz, mint amit a Ferrari is alkalmaz a szelekciók során: aki gyűjtőként vagy lelkes autórajongóként vásárolna, pláne ha keményen meg is akarja hajtani a kocsit, előrébb kerül a listán, mint azok, akik csak spekulációs céllal vennék meg a kocsit, és gyorsan tovább adnának rajta, jelentős profittal. A tavaly év elején bemutatott az autó annyira misztikus, hogy még a végső teljesítményadatot sem adták meg: a 3.5 V6 turbómotor a várakozások szerint több mint 600 lóerős lesz. Az árak sem ismertek még, de európai forgalomba helyezéssel durván félmillió euróra, azaz 150 millió forintra számíthatunk. Ennyiért már Ferrarit – sőt, gyakorlatilag bármit – is kaphatunk.

Kommentek

Peugeot 3008 – az alakváltó

Hatalmasat változott a Peugeot 3008-as és állítólag mi akartuk így

Milyen lesz idén az F1? A Red Bull videón mutatja meg

Egy igazi F1-rajongónak ugyan nem lesz újdonság, de megnézésre azért érdemes a Red Bull animációs videója, amelybe az autók idei változásait tekinthetjük át.

F1: “Első nap az iskolában” – videó

Videós összeállítás Valtteri Bottas első napjáról a Mercedes központjában

F1: Magnussent nem érdekli a renault-s beszólás

A Renault-tól a Haashoz igazolt Kevin Magnussen nem vette magára, hogy az előző csapata főnöke megkérdőjelezte a munkamorálját.

Ezért nincs itthon normálisan eltakarítva a hó

Egy olvasói videó kapcsán megkérdeztük a Magyar Közút Nonprofit Zrt.-t, hogy ugyan miért nincs normálisan letakarítva a hó az utakról. Megkaptuk a választ.

Több téren is tökéletesebb az idei Lexus IS

Az idei évre frissülő Lexus IS átgondoltabb külsővel, javított kezelőfelülettel, átfésült futóművel érkezik, és most is, mint mindig, a német konkurencia babérjaira tör.

Nyolcmillióért szerelt fel tűzoltókat a Mercedes

Nyolc millió forint értékű adománnyal támogatja a Mercedes-gyár a megyei tűzoltószövetséget.

Részegen vezette a Ferrarit, borítékolható volt az eredmény

Egy texasi fiatalember talán azt hihette, csak pickupjának tolja csutkarészegen, de sajnos egy Ferrariban ült.

Nem készül több a világ leggyorsabb autójából

A Hennessey lezárt egy korszakot, elkészítették az utolsó Venom GT-t. Jöhet az újabb projekt.

F1: Ezért mellőzte Wehrleint a Mercedes

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff azért nem Pascal Wehrleint ültette Nico Rosberg helyére, mert nem akarta tönkretenni a fiatal pilóta karrierjét.

“Feltámad a Trabant, 1,4 millióba fog kerülni!”

Muszáj írni egy olyan álhírről, ami futótűzként terjed a közösségi hálókon, és egyre több oldal hiteles állításként veszi át, pedig csak nyomokban igaz.

F1: Maldonado várta a mercis lepattanót

A korábbi Williams- és Lotus-pilóta balesetkirály, Pastor Maldonado abban reménykedett, hogy Nico Rosberg visszavonulása visszatérési lehetőséget nyit számára a Forma-1-ben.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.