Ha az ember készít valamit, jól esik neki, ha érdeklődnek iránta a népek. A Ford nyilván nem gondolta, hogy gondjai lehetnének az új generációs GT sportkocsi értékesítésével, ekkora túljelentkezésre talán ők sem számítottak: az ötszáz darabos szériára egyetlen hét alatt több mint hétezer érdeklődés futott be, és még három hétig fogadnak jelentkezéseket. A végső arány vélhetően ennél is durvább lesz, az pedig különösen kemény, hogy bármennyi pénzed van, nem ezen múlik a boldogságod: a Ford egyenként átnézi az érdeklődés regisztrálásakor kitöltött, hosszú kérdőíveket, és úgy dönti el, ki vásárolhat autót, és ki nem.

Az elv ugyanaz, mint amit a Ferrari is alkalmaz a szelekciók során: aki gyűjtőként vagy lelkes autórajongóként vásárolna, pláne ha keményen meg is akarja hajtani a kocsit, előrébb kerül a listán, mint azok, akik csak spekulációs céllal vennék meg a kocsit, és gyorsan tovább adnának rajta, jelentős profittal. A tavaly év elején bemutatott az autó annyira misztikus, hogy még a végső teljesítményadatot sem adták meg: a 3.5 V6 turbómotor a várakozások szerint több mint 600 lóerős lesz. Az árak sem ismertek még, de európai forgalomba helyezéssel durván félmillió euróra, azaz 150 millió forintra számíthatunk. Ennyiért már Ferrarit – sőt, gyakorlatilag bármit – is kaphatunk.