Huszonhétmillió forint – nem, nem ennyiben kerül az Aston Martin erősen limitált újdonsága, a Vantage GT8; ez csupán a különbözet, amit a mezei Vantage V8 durván 37 millió forintos árán felül a 150 példányban készülő, extrém jószágért elkérnek. A csaknem kétszeres ár viszonylag soknak hangzik plusz 10 lóerőrért (436 helyett 446 LE), de természetesen mást is kap a vásárló: szénszálas borító- és áramvonal-idomokkal megspékelt, szélesebb karosszériát, szélsőségesen sportos hangolású futóművet, valamint egy sor további tömegcsökkentő megoldást.

Hatalmas szárnyból és túlméretes első légterelőből álló aerodinamikai csomag is rendelhető.

A lítium-ion indítóakkutól a plexi hátsó szélvédőn és oldalablakokon át a titán kipufogórendszerig sok minden a kilók lefaragását szolgálja, szénszálas kompozitokból készült a tetőlemez, a csak kézzel állítható ülések váza, de még az ajtók belső borítása is, így összesen 100 kilót faragtak le az autó tömegéből. Klíma és rádió maradt a kocsiban, mert hát mégsem vagyunk állatok. A hajtásláncot érintő módosításokról nem sokat mesél a gyár. Van viszont magnézium keréktárcsa (felárért), valamint háromféle egyedi fényezési csomag: ezek szemkápráztató dekorcsíkokkal dobják fel a tudatosan visszafogott fényezést, amint az a képeken is látszik. Aston Martin_Vantage GT8_13 A GT8 forgalmazása az év utolsó negyedévében veszi kezdetét.