Újabb fotókon a Renault óriáskombija

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2016.04.14. 15.00

Tavaly nyáron már bemutatta legnagyobb kombiját a Renault, most új részletekkel és friss képanyaggal hívja fel ismét a figyelmet a 486 centis óriásra.

Újabb fotókon a Renault óriáskombija

 

A könnyebb beszállás érdekében a vezetőülés (motoros állítás esetén) az ajtó nyitásakor 50 mm-rel hátracsúszik, majd indításkor vissza előre. Az ülőlap hossza 6 mm-rel variálható

 
Dízelmotorok 110, 130 és 160 lóerővel, az átlagfogyasztásuk 3,7, 4,1 és 4,5 liter 100 kilométeren. Benzinesből kettő van, 150 és 200 lóerővel, hivatalosan mindkettő 5,8-at fogyaszt.

Dízelmotorok 110, 130 és 160 lóerővel, az átlagfogyasztásuk 3,7, 4,1 és 4,5 liter 100 kilométeren. Benzinesből kettő van, 150 és 200 lóerővel, hivatalosan mindkettő 5,8-at fogyaszt.

Elöl 902, hátul 886 mm a fejtér; 3 centivel több, mint a lépcsős hátú modellen.A térdnek 26 centi férőhely jut.

Elöl 902, hátul 886 mm a fejtér; 3 centivel több, mint a lépcsős hátú modellen.A térdnek 26 centi férőhely jut.

Ötféle színvilágú belső hangulat-világítás, hatmemóriás ülések, adaptív klímavezérlés.

Ötféle színvilágú belső hangulat-világítás, hatmemóriás ülések, adaptív klímavezérlés.

A 8,7 colos, függőleges tájolású képernyő a csúcskivitele sajátja; létezik 7,0, illetve 4,2 colos kijelző is, csak azok nem ennyire fotogének.

A 8,7 colos, függőleges tájolású képernyő a csúcskivitele sajátja; létezik 7,0, illetve 4,2 colos kijelző is, csak azok nem ennyire fotogének.

Alaphelyzetben 572 literes a raktér, ebből 492 jut a kiemelhető padló fölötti részre. A maximális raktérméret 1681 liter.

Alaphelyzetben 572 literes a raktér, ebből 492 jut a kiemelhető padló fölötti részre. A maximális raktérméret 1681 liter.

Nem kikapcsolható az összkerék-kormányzás: üzemmódtól függően 50-80 km/óra alatt az elsőkkel ellentétes irányban, fölötte velük együtt fordulnak el a hátsó kerekek, legfeljebb 3,5 foknyit.

Nem kikapcsolható az összkerék-kormányzás: üzemmódtól függően 50-80 km/óra alatt az elsőkkel ellentétes irányban, fölötte velük együtt fordulnak el a hátsó kerekek, legfeljebb 3,5 foknyit.

Hátul több mint egyméteres a túlnyúlás. A raktér pereme 572 mm magasan van, a csomagtér ajtaja 2111 mm magasra nyílik.

Hátul több mint egyméteres a túlnyúlás. A raktér pereme 572 mm magasan van, a csomagtér ajtaja 2111 mm magasra nyílik.

A hátsó ülések a csomagtartóból, egy kar meghúzásával dönthetők, ilyenkor 201 centi hosszú a padló

A hátsó ülések a csomagtartóból, egy kar meghúzásával dönthetők, ilyenkor 201 centi hosszú a padló

Személyre szabhatók az adaptív lengéscsillapítók, a hajtáslánc reakciói a kormányrásegítés mértéke. A csúcs az összkerék-kormányzás.

Személyre szabhatók az adaptív lengéscsillapítók, a hajtáslánc reakciói a kormányrásegítés mértéke. A csúcs az összkerék-kormányzás.

 

Kommentek

A csapatok nem kérnek F1-es tulajdonrészt

Úgy tűnik, a nem sikerült pénzt kihúzni a csapatok zsebéből, a Forma-1 új tulajdonosa, a Liberty Media nem tudta bevonni őket a tulajdonosi körbe.

Családi mindenest, de milyet?

Használtautó-vásárlásban segít szakértőnk, aki egy levélváltással is irányt mutathat az igényeinknek megfelelő kivitel megtalálásához.

Ez a kézműves módszer új fejezetet nyit a hengerfej felújításban

Precíz megoldás helyett ösztönből tolja emberünk. Az eredmény kétséges, de legalább az eljárás látványos.

F1: Jövőre Vettel, Alonso is mehet a Mercedeshez

A Mercedes csapatfőnöke nem titkolja, hogy az idén nagyon figyelik majd a pilótapiacot, lecsaphatnak valamelyik nagyágyúra is, ha Valtteri Bottas nem hozza Nico Rosberg szintjét.

Top 10: a magyarok kedvenc használt autói

Úgy fest, hogy a közlekedési alapszükségletek kielégítésére szolgáló modellek mellett sok honfitársunk álmait valósítja meg használtautó-behozatallal. Közöljük a tíz legnagyobb darabszámban behozott használt autót.

Fából faragott futóművel támasztották fel a sánta terepjárót

Aki terepjárásra adja a fejét, annak leleményesnek kell lennie. Az erdő mélyén, a vadonban nincs szerviz, csak a merész ötletek segíthetnek ha nagy a baj.

Megvan az év első, szájtátós kamiontuningja!

Egy magyar csapat úgy alakította át egy Scania utasterét, hogy arra talán még külföldön is csorgatni fogják a nyálukat a kamionsofőrök.

F1: Nem mondják el az igazat Schumacherről?

A hétszeres világbajnok Forma-1-es legenda volt menedzsere szerint a család tartozna azzal a szurkolóknak, hogy elárulják, milyen állapotban is van Michael Schumacher.

Betegségnevű elektromos szupersportkocsi, de honnan?!

A Dendrobium nem valami alattomos gombás fertőzés, hanem egy futurisztikus külsejű sportkocsi, amely egyrészt elektromos, másrészt hamarosan gyártani fogják, harmadrész szingapúri.

F1: Lassan kiszorítják Bernie Ecclestone-t

A Nemzetközi Automobil Szövetség is rábólintott a Forma-1 eladására, az amerikai Liberty Media egy újabb lépéssel közelebb került a teljhatalomhoz.

Elsírta magát a szerelő, amikor ezt meglátta

Vajon mire gondolt emberünk, amikor fa fékbetéteket drótozott a féktárcsához? A többiről nem is beszélve.

Életükkel játszanak a marosvásárhelyi autósok

Életveszélyes játékot űzött több autós és motoros a Maros jegén.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.