Csaknem akkora a tengelytávja, mint egy teljes A3-as: az Audi legújabb modellje 422 centire hordja egymástól első és hátsó kerekeit, a karosszéria két végpontja pedig 636 centire van egymástól – egy európai ügyfél nem mindennapi kérését teljesítette a gyár a hatajtós A8 L extended kiadás megépítésével. Ha egy tuningműhely készít hasonló átalakítást, a formai és biztonsági jellemzők fontosak, de nem garantálhatók. Az Audi viszont hivatalból nem adhat ki a kezéből fércmunkát: a hatajtós óriás megjelenésének, a hatalmas karosszéria merevségének meg kellett egyeznie a mezei kivitelével.

  Az A oszlop mögött minden karosszériaelemet lecseréltek. Kapóra jött a mérnököknek az alumínium térváz csekély tömege, hiszen így büntetlenül toldhattak be extra merevítőelemeket a küszöbbe, a központi padlóalagútba és a tetőkeretbe. A csomagteret dupla tűzfal választja el az utastértől, ami szintén a torziós szilárdságot javítja. Az autó teljes menetkész tömege 2418 kg. A tengelytáv 109 centis toldásával a harmadik üléssort is menetirány szerint tudták behelyezni a mérnökök. A padlókonzol végighúzódik az utastér teljes hosszában. Az összes ülés motoros állítást kapott, leghátul hűtőszekrény és szórakoztató rendszer segít tartalmasan eltölteni az utazás perceit. A 2,4 méteres üvegtető üléssoronként külön árnyékolható. Audi A8 L extended Az autót a márka 310 lóerős, 440 Nm nyomatékú 3.0 TFSI benzinmotorja mozgatja. Álló helyzetből 7,1 mp alatt gyorsul százra, végsebessége 250 km/óra. Ára nem ismert, de nem is számít, hiszen a gyár nem tervezi további példányok gyártását.