Az autómegosztó rendszerek, ahol a tagok nem járművet, hanem járműhasználati jogot birtokolnak, és ennek fejében szabályozott feltételekkel vehetik igénybe egy autóflotta tagjait, különösen sokat tettek, tesznek az alternatív hajtású mobilitás gondolatának népszerűsítéséért: egy ilyen konstrukcióban sokkal életképesebb például az elektromos autó, hiszen nem kell állandó használatra beszereznünk a drága, ma még korlátozott praktikumú járművet, hanem akkor és ott élvezhetjük annak előnyeit, amikor arra valóban szükség van.

  Ugyanez a gondolat hívhatta életre a BeeZero szolgáltatást, amely idén nyártól hidrogén üzemanyagcellás Hyundai ix35 szabadidőjárműveket állít csatasorba. A technológia ma még ritka, mint a fehér holló, Európában jelenleg mindössze két típus: a Hyundai és a Toyota Mirai kínálja sorozatgyártásban a fedélzeten tárolt hidrogénből fordított elektrolízis útján elektromos áramot és vizet előállító üzemanyagcellás rendszert. A BeeZero programot az energiaszolgáltató Linde csoport egyik leányvállalata üzemelteti, és induláskor ötven darab Hyundai ix35 Fuel Cell áll majd a felhasználók rendelkezésére; ezeket interneten vagy okostelefonról lehet lefoglalni. Hyundai ix35 Fuel Cell - BeeZero A Hyundai hidrogén üzemű SUV-jából jelenleg több mint 250 példány fut Európa útjain. 600 kilométeres hatótávolságával és a tankolás percekben mérhető időtartamával a FCEV technológia tökéletesen alkalmas volna a mindennapi használatra, ám az üzemanyag magas ára, illetve a töltőhálózat globális hiánya miatt ma még nem tekinthető életképes alternatívának.