Kényelmes, tágas, és még csomagtere is van?! A pár hete bemutatott McLaren 570GT meghazudtolja a cég, sőt, a sportautó-építés minden alapvető hitvallását, ugyanakkor piaci szempontból nagyon is érthető, hogy a vásárlók szívesebben adnak ki pénzt valamire, ami elképesztő vezetési élmény mellett arra is képes, hogy boltba, suliba vagy urambocsá nyaralni is elvigye az embert. A Corvette persze már eddig is rendelkezett némi használati értékkel (legalábbis a McLarenhez képest), így a Callaway műhelynek elég jelentősen be kellett avatkoznia ahhoz, hogy érdemi különbséget elérve indokolja autója létezését.  

Azt kell mondjuk, sikerrel jártak. Az eredetileg három éve leleplezett kombikupé teljességgel hihetetlennek tűnt, de a Callaway vezetői a jelek szerint mégis bizalmat szavaztak neki: mostanra kifejlesztették a sorozatgyártáshoz szükséges módosításokat, és az év végétől meg lehet vásárolni a dögös kombit, amelyre már akár most is felvesznek megrendeléseket. Az Aerowagen kombiságáról egyetlen szénszálas karosszériaelem gondoskodik, amelyet a gyári hátsó szélvédő/csomagtérfedél helyére szerel fel a műhely. A tömítések, a zárszerkezetek, a forgópántok, egyáltalán, minden egyéb hardver teljesen megegyezik a gyárival, így viszonylag olcsón és főleg jó minőségben alakítható kombivá a sportkocsi – ha pedig megunja a tisztelt vevő, csak visszaszereli a régi fedelet, és ismét kupéként használja autóját. A legdurvább kombi egyébként a targatetős Corvette-ből átalakított Aerowagen lesz. Callaway Aerowagen Praktikusnak praktikusabb, de még nem tudjuk, mennyivel: a Callaway szakemberei még nem számolták ki a raktér extra kapacitását, de úgy vélik, a változás több mint számottevő lesz.