Megújult a győri Audi

Audi A3 ráncfelvarrás

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2016.04.06. 10.31

Új fizimiskával, modern biztonsági és kommunikációs rendszerekkel, átgyúrt hajtásláncokkal folytatja pályafutását az Audi A3 igen népes családja.

 

A kategóriában eddig ismeretlen mátrix LED fényszórókkal (opció) lép piacra a ráncfelvarrást követően az Audi A3 családjának minden tagja. A laposabb, cakkosra vett vonalvezetésű lámpatestekben mostantól alaphelyzetben is xenon fényforrás világít, köztes megoldásként passzív LED lámpák is kérhetők.

Szintén a sportosabb megjelenést szolgálja az átrajzolt, sarkosabb, szélesebb hűtőmaszk. Hátul a módosított diffúzor fölé határvonalat húztak, a lámpatestek vízszintes tájolásúak, és a színválaszték is kibővült: nem kevesebb mint öt vadonatúj árnyalat jelent meg a palettán.

Szintén a sportosabb megjelenést szolgálja az átrajzolt, sarkosabb, szélesebb hűtőmaszk. Hátul a módosított diffúzor fölé határvonalat húztak, a lámpatestek vízszintes tájolásúak, és a színválaszték is kibővült: nem kevesebb mint öt vadonatúj árnyalat jelent meg a palettán.

Ahogy kívül, belül is jelentősek a változások. A vezető mostantól akár a nagyobb modellekből ismert virtuális műszerfalról is tájékozódhat a dolgok állásáról, ha ilyet nem kér, központi 7 colos monitoron jelenik meg az átdolgozott MMI interfész. Az Android és iPhone csatolás ma már magától értetődő.

Ahogy kívül, belül is jelentősek a változások. A vezető mostantól akár a nagyobb modellekből ismert virtuális műszerfalról is tájékozódhat a dolgok állásáról, ha ilyet nem kér, központi 7 colos monitoron jelenik meg az átdolgozott MMI interfész. Az Android és iPhone csatolás ma már magától értetődő.

Emellett a sofőr újratervezett kormányt markolászhat, helyzetét kormányfűtés és masszázsfunkciós vezetőülés teheti irigylésre méltóvá, és akkor még nem szóltunk a szintén új hangszigetelő szélvédőről, amiért plusz pénzt sem kell fizetni. Emellett a sofőr újratervezett kormányt markolászhat, helyzetét kormányfűtés és masszázsfunkciós vezetőülés teheti irigylésre méltóvá, és akkor még nem szóltunk a szintén új hangszigetelő szélvédőről, amiért plusz pénzt sem kell fizetni.
A biztonság jegyében sávban tartó automata, gyalogosfelismerővel kombinált ráfutásgátló rendszer, félautonóm dugókövetés (távolság- és iránytartás), valamint a sofőr rosszulléte esetén az autót biztonságosan megállító automatika is szerepel a kínálatban.

A biztonság jegyében sávban tartó automata, gyalogosfelismerővel kombinált ráfutásgátló rendszer, félautonóm dugókövetés (távolság- és iránytartás), valamint a sofőr rosszulléte esetén az autót biztonságosan megállító automatika is szerepel a kínálatban.

A felszereltségi szinteket átdolgozták, a sportos S Line mellett megjelenik egy elegáns, látványos kivitel is, ráadásul ezek a modellváltozatok nem csak belső, de külső stílusjegyeikben is egyediek.

A felszereltségi szinteket átdolgozták, a sportos S Line mellett megjelenik egy elegáns, látványos kivitel is, ráadásul ezek a modellváltozatok nem csak belső, de külső stílusjegyeikben is egyediek.

Megújult a három benzines erőforrásból és ugyanennyi dízelből álló motorkínálat is. A legfontosabb újdonság az egyliteres, háromhengeres turbómotor, 115 lóerővel, 200 Nm nyomatékkal. Az 1.4 TFSI részterhelésen két hengerrel üzemel, 150 LE és 250 Nm a mérlege.

Megújult a három benzines erőforrásból és ugyanennyi dízelből álló motorkínálat is. A legfontosabb újdonság az egyliteres, háromhengeres turbómotor, 115 lóerővel, 200 Nm nyomatékkal. Az 1.4 TFSI részterhelésen két hengerrel üzemel, 150 LE és 250 Nm a mérlege.

Vadonatúj darab a 190 lóerős 2.0 TFSI, amely 1500 és 4200 között 320 Nm-t küld a szintén új fejlesztésű, hétfokozatú DSG váltó felé, ahonnan akár mind a négy kerékre is mehet tovább. Új belépő dízel a 110 lóerős 1.6 TDI, régi ismerős a kétliteres dízel 150 vagy 184 lóerővel (340, illetve  380 Nm).

Vadonatúj darab a 190 lóerős 2.0 TFSI, amely 1500 és 4200 között 320 Nm-t küld a szintén új fejlesztésű, hétfokozatú DSG váltó felé, ahonnan akár mind a négy kerékre is mehet tovább. Új belépő dízel a 110 lóerős 1.6 TDI, régi ismerős a kétliteres dízel 150 vagy 184 lóerővel (340, illetve 380 Nm).

Opciókén 15 mm-rel ültetett sportfutómű, illetve 25 mm-rel mélyebb S Line felfüggesztés kérhető. A 16-19 colos keréktárcsák között számos új dizájn található, a gyári szerelésű abroncsokat kedvezőbb gördülési ellenállású darabokra cserélték.

Opciókén 15 mm-rel ültetett sportfutómű, illetve 25 mm-rel mélyebb S Line felfüggesztés kérhető. A 16-19 colos keréktárcsák között számos új dizájn található, a gyári szerelésű abroncsokat kedvezőbb gördülési ellenállású darabokra cserélték.

A család két ökomodellje, az e-tron konnektoros hibrid és a g-tron kettős CNG-benzin üzemű verzió változatlanul folytatja pályafutását; előbbi pilótája 204, utóbbié 110 lóerővel gazdálkodhat.

A család két ökomodellje, az e-tron konnektoros hibrid és a g-tron kettős CNG-benzin üzemű verzió változatlanul folytatja pályafutását; előbbi pilótája 204, utóbbié 110 lóerővel gazdálkodhat.

A végére maradt a csemege: az Audi S3 tíz lóerővel erősebb és (duplakuplungos váltó megrendelése esetén) 20 Nm-rel nyomatékosabb lett. Így immár 310 LE és kerek 400 Nm áll a vezető rendelkezésére. Újdonság, hogy az ESP és a többtárcsás S-Tronic (DSG) váltó egyaránt egyedi vezérlést kapott, így még sportosabb, még dinamikusabb az autó.

A végére maradt a csemege: az Audi S3 tíz lóerővel erősebb és (duplakuplungos váltó megrendelése esetén) 20 Nm-rel nyomatékosabb lett. Így immár 310 LE és kerek 400 Nm áll a vezető rendelkezésére. Újdonság, hogy az ESP és a többtárcsás S-Tronic (DSG) váltó egyaránt egyedi vezérlést kapott, így még sportosabb, még dinamikusabb az autó.

Az új Audi A3 család tagjai májustól rendelhetők, az első átadásokat nyárra ígéri a gyár.

Az új Audi A3 család tagjai májustól rendelhetők, az első átadásokat nyárra ígéri a gyár.

Kommentek

Óriási áresés jön a hazai benzinkutakon

Jelentősen csökken az üzemanyagok ára szombaton a jövedéki adó változása miatt.

Végre retteghetnek a magyar kilométeróra-csalók

Kétfordulós tárgyalásos eljárásban keres vállalkozót a Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. egy olyan platform létrehozására, amely végigkíséri az autókat az újként történt eladástól a bontásig. Az adatokat bárki lekérdezheti majd.

Több millió veszélyes autót hív vissza a Toyota

Közel hárommillió autót hív vissza a Toyota a Takata légzsákok meghibásodásának kockázata miatt.

Tarlós tovább üti a köztereseket, újabb fejlemény

Tarlós István szerint az autósok bírságolását érintően nem működhetnek úgy a kerületi közterület-felügyelők, mint “a legrosszabb időkre emlékeztető önkéntes rendőrök”.

F1: Massa nem hiszi, hogy lelépne Alonso

Felipe Massa szerint igen valószínűtlen, hogy volt csapattársa annyira kiábránduljon, hogy a szezon közben elhagyja a McLaren-Hondát.

F1: Fél másodperc kéne a Red Bullnak

A Red Bull főnöke szerint nagyjából fél másodpercet kellene gyorsulniuk, hogy harcban lehessenek a Mercedesszel és a Ferrarival. A Renault Barcelonára, de főképp a Kanadai Nagydíjra készül fejlesztési lépcsővel.

Lehet, hogy eddig rosszul gyalogoltál

Simán lehet, hogy eddig rosszul használtad a zebrát.

F1: Minden expilóta paddockbelépőt kaphat

A Forma-1 új tulajdonosa minden korábbi F1-pilótát szívesen lát a paddockban, egyetlen feltétele lesz csak a belépő igénylésének.

Zöld energiára váltanak Európa több országában

A svéd Scania több európai országban teljesen megújuló energiára tér át a gyártás- és a szervizelés terén.

Top 10: Lakókocsik – fillérestől a 40 milliósig

A lakókocsik lehetnek ezerfélék. Kicsik, praktikusak, vagy éppen könnyűek, esetleg zsúfolva vannak extrákkal. Mutatunk pár különleges darabot.

F1: A Ferrari újra kölcsönadná a tartalékost

Olasz sajtóértesülés szerint a Ferrari a következő, kínai-bahreini dupla versenyhétvégére is a Sauber rendelkezésére bocsátotta a tartalékosát, Antonio Giovinazzit. Nem volt könnyű döntés.

F1: Ecclestone-t meghívták a Bahreini Nagydíjra

Az F1 januárban letett urát, Bernie Ecclestone-t az arab királyság koronahercege hívta meg a két hét múlva következő futamra.

A Wankel-motorral röfögő Ladáknál nincs érdekesebb orosz vas

Különc gépek életben tartói, áldás rátok! Nélkületek, elkötelezett őrültek nélkül, mi sem csodálhatnánk ezeket a gazdasági zsákutcának bizonyuló, korántsem hibátlan, de annál különlegesebb szerkezeteket.

F1: Nem tudni, mikor lesz versenyképes Honda-motor

A szezonnyitó Ausztrál Nagydíj megerősítette a téli tesztek tapasztalatait, miszerint továbbra is a Hondáé a legrosszabb F1-es motor, de egyelőre nem tudni, mikor kaphat jobban a McLaren a japánoktól.

Szomorú látvány: itt tárolja a VW a dízelbotrány miatt visszavett autókat

A 2015-ben kirobbant VW-dízelbotrány szinte az egész világot érintette, a német gyártó pedig kénytelen volt néhány helyen visszavásárolni a “csaló” autókat.

Félelmetes hajsza az autópályán

Ez a videó olyan, mintha a Need for Speedet néznénk, abban vannak hasonló csapatos száguldások.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.