A jelenleginél kevésbé praktikusnak, ám jóval kecsesebbnek ígérték a gyár vezető szakemberei azt az óriáskombit, amely az Audi A6 és a BMW 5 Touring, valamint a néhány hete bemutatott Volvo V90 ellenében kell hogy bizonyítson. A kevésbé célszerű persze relatív, hiszen az előző modellgeneráción alapuló, jelenleg kapható modell a maga 600 literes csomagtartójával a szegmens egyik legnagyobb képviselője (a BMW 560, az Audi 565 literes, egyedül a Superb képes beárnyékolni a maga 660 literes bendőjével), úgyhogy van miből kompromisszumot kötni.

  A fotókat elnézve ez a kompromisszum igencsak édes lesz: erősen döntött, áramvonalas hátsó szélvédőjével sokkal sportosabbnak és elegánsabbnak hat az autó, mint elődei. Motorikusan nem számítunk újdonságra, idővel az E-szedán teljes kínálata a kombi rendelkezésére áll majd, beleértve az E 350e konnektoros hibridet, valamint a kétféle AMG-motort.