Ahogy a GLK C-re változtatta neve utolsó betűjét (mássalhangzót cserélve a Renault orosz szabadidőjárművével), ugyanúgy az eredetileg SLK névre keresztelt roadster is SLC-ként él tovább, kívül és belül egyaránt érezhetően megújulva. Még ebben a hónapban piacra kerül a ráncfelvarrott modell, és a változás a névcsere nélkül is elég feltűnő volna: megújult a hűtőmaszk, a fényszóró adaptív LED-es egység (már ha megfizetjük a felárát), lecserélték a műszerfalat, és friss beltéri dekorpanelek szerepelnek a kínálatban. A motorválaszték magva a régi, megtámogatva a Dynamic Select üzemmódválasztó funkcióval, ám megjelent egy új belépő modell, valamint a spektrum másik végén az SLC 43 AMG sportverzió. Kéziváltó csak a két legkisebb benzinmotorhoz jár, a többi hajtásláncban kilencfokozatú automata dolgozik.

Mercedes-Benz SLC modellválaszték

Mercedes-Benz SLC modellválaszték

Az SLK megjelenésekor még azt sem tudtuk, mik azok a vezetőtámogató rendszerek. Az SLC behozza a lemaradást: ütközést megelőző fékrendszer, holttérfelügyelet, sávban tartó automata, kanyarkövető és vakításkerülő fényszóró segíti mostantól a vezető dolgát. Az elektrohidraulikus tetőszerkezeten is találtak tökéletesítenivalót, mostantól 40 km/óráig nyitható és zárható a tető, míg a 335 literes csomagteret a tető tároló üregétől elválasztó határoló automatikusan a helyére áll, ha nyitnánk a tetőt. A különleges, elektrokróm üvegtető továbbra is megrendelhető. A szórakozásról 17,8 centis átmérőjű érintőképernyő és fedélzeti wifi gondoskodik, de kérhető közúti segélyszolgálat is, távdiagnosztikai funkcióval.