Fapadosan kell a népnek a Lada

Felfüggesztették az extra kivitelek gyártását

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2016.04.03. 14.30

Lehet, hogy technikája és formája márkaszinten előremutató, a Lada Vesta extra szolgáltatásaira még sincs kereslet az orosz piacon.

Fapadosan kell a népnek a Lada

Az előzetes várakozásokkal szemben a kutyának sem kellenek a modern kényelmi funkciókkal felszerelt Ladák, számol be orosz piaci jelentésekre hivatkozva egy orosz autós portál. A Lada Izsevszk összeszerelő üzem a napokban ünnepelte a 15 ezredik Lada Vesta legyártását; a modell stabilan az orosz piac 10 legkeresettebb típusa között van. Igen ám, csakhogy a protachki.net című helyi autós lap úgy tudja, az elmúlt két hónapban egyetlen darab csúcskivitelű Vestát sem gyártott le az üzem. Nem egyértelmű, hogy megrendelés nem érkezett a multimédiás rendszerrel, tolatókamerával, multifunkciós kormánykerékkel, tempomattal és sebességhatárolóval szerelt verzióra, vagy a gyártó döntött a fényűző Vesta késleltetése mellett. Lada Vesta Egyes jelek ugyanakkor arra utalnak, hogy az utóbbiról lehet szó: a Lada oroszországi árlistájáról eltűnt ugyanis a légterelőt, fém pedálsort, egyedi kipufogót tartalmazó XV Line optikai csomag. Akár tervezett döntésről, akár a piaci igényekre adott reakcióról van szó, úgy tűnik, az AvtoVAZ átmenetileg marad a fapados kiviteleknél. A 106 lóerős 1,6-os benzinmotorral szerelt Lada Vesta oroszországi vételára 514 ezer rubelnél kezdődik. Ez alig olcsóbb, mint a Dacia Logan MPV orosz klónja, a Lada Largus (524 500 rubel), és közel harmadával drágább a jelenleg kapható legolcsóbb Ladánál, a négyajtós Grantánál (383 900 rubel).  Utóbbi Magyarországon ezer forint híján kétmillióba kerül.

Kommentek

Kátyúba hajtott a Ferrarival, az önkormányzat fizetni fog

Jótékony célra ajánlotta fel az önkormányzattól kapott kártérítést a kátyúban megsérült Ferrari után tulajdonosa.

Fokozatosan szorulnak ki az autók Londonból

London polgármestere hatékony lépéseket tesz a levegő minőségének javítása érdekében. Most az iskolák környékéről tiltotta ki az autókat.

Marchionne már nem hisz a Fiatban

A Fiat erős és sikeres volt, ám most a jelenlegi erősségeinkre kell koncentrálnunk, ez pedig a Jeep – kommentálta az olasz anyamárka indiai piaci esélyeit a Fiat Chrysler elnöke.

Baleset miatt állítja le az önvezető autók tesztelését az Uber

Figyelmetlen sofőr borította fel az Uber önvezető autóját az Egyesült Államokban. A cég a nyomozásig leállítja a fejlesztést.

Eladhatatlan rémség a Bentley gúnyába csomagolt Mustang

Időnként megpróbálkoznak az átöltöztetett Ford Mustang eladásával, de évek óta senki nem vevő a replikára.

Jean Todt: Túl nagyok a különbségek

Az autók gyorsabbak, szebbek és nehezebben vezethetőek, de Todt szerint még mindig túl nagyok a különbségek a mezőnyben.

F1: Ezért kellett halasztani a melbourne-i rajtot

A Forma-1 állandó versenyigazgatója, Charlie Whiting elmagyarázta, miért nem engedték el a mezőnyt elsőre az Ausztrál Nagydíjon.

F1: Így készült az Ausztrál Nagydíj graffitije

Time lapse videó mutatja meg, hogy hogyan készült az Ausztrál Nagydíj graffitije.

F1: Nyolcmillióra büntették a Williamst

A Lance Stroll autójában elvégzett váltócsere miatt az FIA megbüntette a Williamst, de az újonc pilóta összességében pozitívan látta első F1-es hétvégéjét.

F1: “Húzok a f…ba!”

A Red Bull-os Daniel Ricciardo számára rosszabbul már nem is alakulhatott volna az Ausztrál Nagydíj, Melbourne-ben csak annak örült, hogy vége a hazai versenyének.

Sportautókra hajaz ez a német turistabusz

A most következő gyártóról ritkán hallani manapság, de ha igen, akkor az biztos valami nagy durranás.

Ennél menőbb McLarent nem látsz ma!

Szegecselt sárvédő szélesítések, hatalmas hátsó szárny és szép felnik kerültek a sárga McLaren 650S alá a Liberty Walk műhelyében.

F1: Rosberg gratulált Vettelnek

A Forma-1-es világbajnok Nico Rosberg vasárnap a családjával együtt nézte az Ausztrál Nagydíjat a tévén, a végén gratulált a győztesnek.

Alonso: A McLaren tökutolsó!

A szezonnyitó Ausztrál Nagydíj után Fernando Alonso lesújtó képet festett a McLaren-Honda versenyképességéről, gyakorlatilag sereghajtónak bélyegezte csapatát.

F1: Ez a Ferrari-győzelem mindenkié

Nem csoda, hogy a Ferrarinál mindenki örül a szezon első győzelmének, hiszen sokat kellett várni arra, hogy az olasz istálló újra a dobogó legfelső fokán végezzen.

Mercedes: Nincs karácsony!

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff szerint nem a gumistratégián úszott el Lewis Hamilton győzelme, a Ferrari egyszerűen gyorsabb volt.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.