2016 fontos év az Acura MX életében. Egyrészt a három üléssoros szabadidőjármű megszabadult rusnya orrdíszétől, és helyette az Acura Precision Concept szintén hivalkodó, ám legalább vállalható, harcias homlokzatát kapta meg.

  Ennyi kevés volna ahhoz, hogy írjunk egy nálunk nem forgalmazott autóról, a legfrissebb hajtásláncopció azonban egy csapásra izgalmassá teszi a tengerentúli batárt: az NSX nyomán az MDX is megkapta azt a Sport Hybrid SH-AWD hajtásláncot, amely három villanymotorral operál. Egyiket a hétfokozatú, dupla kuplungos sebességváltóba integrálták, és a hengerlekapcsolásos 3.0 V6-os benzinmotort támogatva hajtja az első kerekeket, míg a fennmaradó kettő a hátsó kerekeket forgatja, méghozzá szelektív nyomatékkifejtéssel segítve a precíz kormányozhatóságot, az iránytartást, és általában minden menetdinamikai jellemzőt.
Az NSX szupersportkocsi konfigurációját alkalmazó hajtáslánc rendszerteljesítménye 325 lóerő.